Rusland lagt på is af IPF


ptpoul
 Share

Recommended Posts

Hej

God fornøjelse med jeres diskution om emnet.

Undskyld jeg blandede mig, jeg burde have vist bedre.

Løft tungt og spis sundt

ANTON

Hvis du har et synspunkt med tanke bag, så er det en værdifuld tilføjelse til boardet.

Underligt at komme med en udtalelse for så at trække den tilbage, med det samme der er en tilfældig der har en anden holdning.

Du havde jo ret i din udtalelse ser det ud til (Fabers udmelding virker korrekt).

Kom med en udmelding og træk den straks tilbage

POUL

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at blande mig og så dog alligevel :tongue: , så er karantæne og udelukkelse ikke det samme :cool:

Jeg mener at førstnævnte er af midlertidig karakter, sidstnævnte er ikke tidsbestemt :smile:

En karantæne er da stadig en midliertidig udelukkelse, uanset hvad du mener :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det øndrer da den følelse af håbløshed man må have når man konkurrerer imod supermennesker der løfter 100kg mere og tydeligvis ikke konkurrerer på lige vilkår.

Hvis man er slået med en nogenlunde human margen er der motivation for at blive bedre. Hvis det er håbløst at lukke hullet op til nummer 1 så mister man en del af sit drive.

Link to comment
Share on other sites

Dejligt tiltag... men IMO synes jeg at karantænen/udelukkelsen burde strækkes meget længere

tvivler på mand kan udlukke (eller hvad det hedder) længer, det er jo nok samme grundlag, som når det er en løfter

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har et synspunkt med tanke bag, så er det en værdifuld tilføjelse til boardet.

Underligt at komme med en udtalelse for så at trække den tilbage, med det samme der er en tilfældig der har en anden holdning.

Du havde jo ret i din udtalelse ser det ud til (Fabers udmelding virker korrekt).

Kom med en udmelding og træk den straks tilbage

POUL

Jeg synes nu, at Hr. Kraft i indlæg #7 og#9 giver indtryk af, at eneste konsekvenser var bøder og de sædvanlige karantæner til de positive løftere. Men det er så bare min fortolkning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu, at Hr. Kraft i indlæg #7 og#9 giver indtryk af, at eneste konsekvenser var bøder og de sædvanlige karantæner til de positive løftere. Men det er så bare min fortolkning :smile:

Hr. Kraft har til tider mere kringlede formuleringer end selv jeg kan mønstre. :blink:

Men jeg tror du har ret.

Næsten 1½års udelukkelse af et helt lands løftere er nu ganske heftigt IMO.

Jeg kunne også forestille mig at de kun lukkes ind hvis out of competition testing indføres og at forbundet aktivt arbejder for at rydde op i sporten.

Hidtil har de jo nærmere været interesseret i at undgå deres løftere blev knaldet til stævnerne, end at forhindre dopingbrug.

Link to comment
Share on other sites

There was a rumor in Miami about 3 year suspensions for Russia and Ukraine. This is not true. The suspensions begin september 1 and last through 12/31/07. There will be a probation period starting 1/1/08 as well as an education and documentation process to ensure compliance. While level playing fields and "clean" records are important, the health of the individual should matter most. Being personally involved in the medical/surgical system of Ukraine, I know we have a high, but not impossible mountain to climb. Growth is seldom painless. Contact me via email with any questions. Chris Calvano MD PhD

IPF Medical Committee and Doping Hearing Panel

Link to comment
Share on other sites

Hej

God fornøjelse med jeres diskution om emnet.

Undskyld jeg blandede mig, jeg burde have vist bedre.

Løft tungt og spis sundt

ANTON

HUH???

Hvad fanden skete der dér?

Du blev bare spurgt pænt om hvor du havde det fra og istedet gentog du bare dig selv og blev fornærmet.... Det er umiddelbart noget retning af hvad jeg kunne forvente af min 2-årige søn.

Så hvor har du det fra at de ikke er udelukket? Jeg læser også karantæne som udelukkelse....

Link to comment
Share on other sites

"The Ukrainian Powerlifting Federation will be suspended for international and regional competitions from 1st. September 2006 - 31st. December 2007."

Decision of the IPF Executive Committee

så kom den også på

så mangler der bare ungaren

Link to comment
Share on other sites

Casper T--> Du må da hilse ham igen. Skal han ikke snart have debut som styrkeløfter eller er han stadig fedtet ind i det volley fis?

Jamen det skal jeg nok. Og ja han spiller stadig volly... jeg har sgu nok taget mod fra ham og så er han stadig meget betaget af bolde som 90% af resten af denne verdens fyre :nonono::tongue:

"The Ukrainian Powerlifting Federation will be suspended for international and regional competitions from 1st. September 2006 - 31st. December 2007."

Decision of the IPF Executive Committee

så kom den også på

så mangler der bare ungaren

Wuahahaha... det her får simpelthen det værste frem i mig hahahahahahahaha :devil: Synes bare det er alt for fedt om så det virker eller ej. Det er bare et fedt statement. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share