En ny livsstil


la Cour
 Share

Recommended Posts

Hej til jer alle...

er der nogen der kender det at man brænder for noget helt vildt meget, og så pludselig mister man interessen for det og starter på noget nyt... :blink:

Det var sådan jeg havde det for knap et år siden... jeg var opsat på at stille op i bodyfitness, og havde gode chancer for en nogenlunde ok placering. Men pludselig faldt min interesse for hård styrketræning og blev samtidigt lidt små irriteret over min størrelse samt vægt (samme tid med dette kom en skulderskade, som jeg endnu ikke er kommet af med :devil: ). Jeg har derfor nu satset på et mere fitnesspræget look og er derfor begyndt at dyrke en del cardio samt at tage længere og længere løbeture. Men damm det er hårdere end det jeg er vant til :cool: . Jeg har nu i 2 mdr været igang med mit nye trænings program og jeg har meldt mig i her hos MOL for at søge mer viden og erfaringer fra andre med lign. interesser.

jeg vil i den nærmeste fremtid oprette en blog eller en log her på forumet så i kan holde mig op, hvis jeg falder af på den :innocent:

Edited by la Cour
Link to comment
Share on other sites

Hej til jer alle...

er der nogen der kender det at man brænder for noget helt vildt meget, og så pludselig mister man interessen for det og starter på noget nyt... :blink:

Det var sådan jeg havde det for knap et år siden... jeg var opsat på at stille op i bodyfitness, og havde gode chancer for en nogenlunde ok placering. Men pludselig faldt min interesse for hård styrketræning og blev samtidigt lidt små irriteret over min størrelse samt vægt (samme tid med dette kom en skulderskade, som jeg endnu ikke er kommet af med :devil: ). Jeg har derfor nu satset på et mere fitnesspræget look og er derfor begyndt at dyrke en del cardio samt at tage længere og længere løbeture. Men damm det er hårdere end det jeg er vant til :cool: . Jeg har nu i 2 mdr været igang med mit nye trænings program og jeg har meldt mig i her hos MOL for at søge mer viden og erfaringer fra andre med lign. interesser.

jeg vil i den nærmeste fremtid oprette en blog eller en log her på forumet så i kan holde mig op, hvis jeg falder af på den :innocent:

Velkommen!

Tror de fleste kender den følelse.

Mit råd er at finde nogen at følges med! Dyrk din cardio sammen med andre - så går det ofte nemmere :smile:

Hvis du træner i center så prøv spinning eller lignende. Eller meld dig ind i den lokale løbeklub! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej det har jeg ikke. Jeg havde en da jeg havde planer om at stille op i konkurrence, men lige nu tror jeg mere det er en god makker jeg mangler til at sparke mig igang :blush: .

Men det kan en coach jo også sørge for, men syntes det er mange penge at smide ud for, at få de pisk der skal til for at komme i gang. Men det kunne helt klart blive en løsning for mig.

Link to comment
Share on other sites

Nej det har jeg ikke. Jeg havde en da jeg havde planer om at stille op i konkurrence, men lige nu tror jeg mere det er en god makker jeg mangler til at sparke mig igang :blush: .

Men det kan en coach jo også sørge for, men syntes det er mange penge at smide ud for, at få de pisk der skal til for at komme i gang. Men det kunne helt klart blive en løsning for mig.

Det synes jeg også lyder som det mest rigtige for dig lige nu! En makker koster heller ingenting :smile:

Jeg prøvede for første gang spinning i mit center i går. Fy for pokker det var hårdt! Men tiden går hurtigt når man sidder og sveder i flok fremfor når man selv skal piske sig i gang :smile:

Synes også din idé med at starte en log herinde lyder fornuftig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Keki: hehe :4thumbup:

Jeg har altid sagt at jeg aldrig skal ind i sådan en sal og tæskes igennem... har dog prøvet det en enkelt gang for at finde min maks puls, og det var sku hårdt. :smile:

jeg har det meget bedre i salen med pump og lign... meeen måske burde jeg give det en chance.

Link to comment
Share on other sites

Keki: hehe :4thumbup:

Jeg har altid sagt at jeg aldrig skal ind i sådan en sal og tæskes igennem... har dog prøvet det en enkelt gang for at finde min maks puls, og det var sku hårdt. :smile:

jeg har det meget bedre i salen med pump og lign... meeen måske burde jeg give det en chance.

Det var også mit princip indtil i går, men skidtet skal jo prøves :wink: I dag skriger og råber mine ben at de aldrig vil derind igen, men jeg har meldt mig til en ny time i morgen :wink: Vederstyggeligt modbydeligt, men ihh hvor er det dejligt bagefter :smile:

Men ja, så smut da ind i pumpsalen med dig - det skulle også være aldeles ubehageligt på den rare måde :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

He he.

Jamen det siges jo at man skal prøve noget nyt en gang imellem for at finde ny motivation :bigsmile: . Men tror jeg tager spinning som den sidste udvej for at finde nye metoder for at opretholde min motivation :cool:

Hej og velkommen

Jeg synes at spinning er et utrolig godt redskab til at få sin puls langt op, tabe sig, og øge sin udholdenhed.

Selv har jeg ikke gået til det i længere end en måneds tid, men bliver man bidt er der ingen vej hjem, det er bare fedt. Skaf i det tilfælde at du bliver bidt af spinning, et par cykelbukser, det kan virkelig betyde om man får en behagelig (hård) tur eller ej.

Link to comment
Share on other sites

He he.

Jamen det siges jo at man skal prøve noget nyt en gang imellem for at finde ny motivation :bigsmile: . Men tror jeg tager spinning som den sidste udvej for at finde nye metoder for at opretholde min motivation :cool:

Præcis. Jeg synes bestemt heller ikke at spinning er behageligt, faktisk er det imo direkte ubehageligt :w00t: Dog er følelsen efter sådan en time himmelsk og jeg skal allerede prøve kræfter med skidtet igen i morgen tidlig. Øvelse gør mester :smile:

Der er mange forskellige sportsgrene - for ikke at gå død i det er variation altid en god ting. Derudover synes jeg da at du skulle sætte dig nogle små delmål. F.eks. marathon-spinning, 1/2 marathon i løb, gennemføre en triathlon eller svømme 2 km! Der er så mange muligheder :smile:

'

Håber at motivationen igen kan få et skub :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til La Cour. Håber du kan genfinde din motivation. En lille kommentar til det med spinning. jeg spinnede selv en del, da jeg trænede i et kommercielt center. Her i den varme tid, kan det godt være ret ubehageligt med mindre, der er et rigtigt godt air condition system.

Cyckelture eller løbeture i det fri er noget friskere IMHO

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til La Cour. Håber du kan genfinde din motivation. En lille kommentar til det med spinning. jeg spinnede selv en del, da jeg trænede i et kommercielt center. Her i den varme tid, kan det godt være ret ubehageligt med mindre, der er et rigtigt godt air condition system.

Cyckelture eller løbeture i det fri er noget friskere IMHO

Takker... :bigsmile:

ja, i denne varme gør det overhovedet ikke oget for motivationen i centret, i hvert fald ikke i den positive retning... TUDEKIKS til mig!!! :smile:

Jeg skal såmænd nok komme igang, det er ingen problem!

Edited by la Cour
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share