Træningprogram med resultater.


123
 Share

Recommended Posts

Er det muligt at få lavet et træningprogram, som giver hurtige resultater?

Jeg har ikke så meget forstand på det, har gået til træning ½år nu, hvor jeg kørte efter et program jeg fik, men viser ingen resultater efter ½ år.

Så kunne godt tænke mig, om der nogle her der kunne hjælpe mig?

Tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Er det muligt at få lavet et træningprogram, som giver hurtige resultater?

Jeg har ikke så meget forstand på det, har gået til træning ½år nu, hvor jeg kørte efter et program jeg fik, men viser ingen resultater efter ½ år.

Så kunne godt tænke mig, om der nogle her der kunne hjælpe mig?

Tak på forhånd.

Det ville være en god idé hvis du nævnte hvilken slags træning der er tale om. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt svært at svare på dit spørgsmål.

Der er ingen hurtig vej, til at få en veltrænet krop, men ved hjælp af en god kost og et godt program, vil du komme hurtigere frem end ved et ringe program.

Ben kan jeg klare :)

Mener du at du ikke gider at træne ben? For hvis det er tilfældet er det absolut ikke den hurtigste vej til en veltrænet overkrop. Tunge squats og dødløft udløser en masse testosteron og væksthormon, der er høj grad har indvirkning på tilføring af muskelmasse til overkroppen.

Det er nok en god idé at du tager et smugkig på diverse artikler. Der findes en række af disse på blandt andet www.motion-online.dk, www.getbig.dk og www.bodybuilding.dk.

Link to comment
Share on other sites

Okay, det lyder jo ganske fornuftigt. :smile:

Hvis du ingen fremgang i muskelmasse har haft gennem det halve år du har trænet i, vil det mest sandsynlige være at du ikke ligger i et solidt kalorieoverskud. Sæt dig ind i din kost, læs en masse artikler og du vil med garanti opleve en stigning i din muskelmasse.

Link to comment
Share on other sites

jeg mener jeg ved hvad jeg skal gøre for træne ben.

De samme principper gælder jo grundlæggende for resten også.

Du har dødløft, squat og benpres og understellet.

Resten kan så passende rammes af bænkpres, militarypress, rows, chinups, dips osv osv

Der er ingen hurtige og/eller lette resultater i denne sport.

Link to comment
Share on other sites

okay :) . Nok mig der opfatter hurtige måde lidt anderledes. Da jeg har trænet i et ½ år. Unden er resultater der kan ses.

Løfter du stadig det samme som da du startede?

Har du taget på i vægt?

Det er en meget udefineret udmelding at have "trænet i et halvt år" - et halvt års træning kan se meget forskelligt ud.

Hvis din eneste vurdering af om der er kommet resultater er hvad du kan se i spejlet hver dag, så er det en meget dårlig målestok, fordi du ikke er ændringen fra dag til dag og så vænner du dig til det niveau du er på, og tror det er det samme som altid.

Link to comment
Share on other sites

Tager ikke på, ligemeget hvor meget jeg spiser.

Alle kan tage på, hvis bare de spiser nok. Men hvis det er så svært for dig at tage på kan du jo forsøge med nogle alternativer, som f.eks. Weightgainer. McDonalds mad og andet fastfood er også en formidabel kaloriekilde. :wink:

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Løfter du stadig det samme som da du startede?

Har du taget på i vægt?

Det er en meget udefineret udmelding at have "trænet i et halvt år" - et halvt års træning kan se meget forskelligt ud.

Hvis din eneste vurdering af om der er kommet resultater er hvad du kan se i spejlet hver dag, så er det en meget dårlig målestok, fordi du ikke er ændringen fra dag til dag og så vænner du dig til det niveau du er på, og tror det er det samme som altid.

Har taget vægt på, og sætter det op hver 2-3 uge

Edited by 123
Link to comment
Share on other sites

Hvis det passer så har en enten en stofskiftesygdom eller bændelorm.

Personligt tror jeg bare ikke du spiser nok :wink:

Hvad vejer du?

Vejer 60kg, er 178 cm... :/

Spiser 4-6 gange om dagen. plejer være rugbrød hvergang.

Link to comment
Share on other sites

Det er meget nemmere at give råd, hvis det ikke er nødvendigt at hive alle relevante informationer ud af dig.

Hvad var dit udgangspunkt, højde, alder, vægt, evt fedtprocent, styrke i diverse øvelser?

Hvor er du nu?

Hvordan har du trænet og spist i perioden? osv osv

Der er 1000 måder at sætte et program sammen på, og temmelig meget at den information der kræver kan findes i artiklerne her på siden eller i forummet.

Prøv at lave lidt benarbejde først, så får du bedre svar. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er meget nemmere at give råd, hvis det ikke er nødvendigt at hive alle relevante informationer ud af dig.

Hvad var dit udgangspunkt, højde, alder, vægt, evt fedtprocent, styrke i diverse øvelser?

Hvor er du nu?

Hvordan har du trænet og spist i perioden? osv osv

Der er 1000 måder at sætte et program sammen på, og temmelig meget at den information der kræver kan findes i artiklerne her på siden eller i forummet.

Prøv at lave lidt benarbejde først, så får du bedre svar. :smile:

okay tak for det :) vil jeg gøre næste gang. er ny herinde :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share