Real Madrid vs. FC Barcelona


iceblue
 Share

Recommended Posts

En mening behøver ikke afspejle virkeligheden.

La liga er relativt langsomt og defensivt svagt.

Det er grunden, Barca har haft brug for at være heldig, have "gode" dommere osv, med at vinde mod Premier League-hold i CL.

PS. Jeg er Barca-fan. :blink:

Link to comment
Share on other sites

En mening behøver ikke afspejle virkeligheden.

La liga er relativt langsomt og defensivt svagt.

Det er grunden, Barca har haft brug for at være heldig, have "gode" dommere osv, med at vinde mod Premier League-hold i CL.

PS. Jeg er Barca-fan. :blink:

Hold kæft en udmelding :laugh:

Hvis man ikke kan se at den spanske liga er klart den stærkeste i verden, kender man vel ikke engang fodboldreglerne :dry:

Link to comment
Share on other sites

En mening behøver ikke afspejle virkeligheden.

La liga er relativt langsomt og defensivt svagt.

Det er grunden, Barca har haft brug for at være heldig, have "gode" dommere osv, med at vinde mod Premier League-hold i CL.

PS. Jeg er Barca-fan.

Har du været på druk inden du skrev det indlæg? :blink:

Det eneste vi kan blive enige om er vidst at det ikke er den defensivt stærkeste liga.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i øvrigt enig med Donprehn. Valencia ser giftige ud i år, men de skulle have beholdt Aimar :mad:

Tror ikke at Real får en god sæson. Mit bud på top 4 er på nuværende tidspunkt:

1: Valencia

2: Barca

3: Sevilla

4: Real

Edited by tp
Link to comment
Share on other sites

Jeg er i øvrigt enig med Donprehn. Valencia ser giftige ud i år, men de skulle have beholdt Aimar

Tror ikke at Real får en god sæson. Mit bud på top 4 er på nuværende tidspunkt:

1: Valencia

2: Barca

3: Sevilla

4: Real

Tja en lidt optimistisk top 4 måske.

Jeg har stadig Barca som favorit, de fremviste rigtigt godt spil sidste år og fungerer som et hold, hvor der kun er kommet lidt nyt til.

Valencia har rustet godt op, men de skal nu stadig kunne spille sammen først, men de bliver da spændende at følge.

Real Madrid håber vi alle sammen rykker ned, men det sker desværre nok ikke. Men man må da give dem at de kom godt igen sidste år, og med købet af Cannavaro og en Diarra så må de alt andet lige være blevet stærkere i defensiven. Så de kan godt gå hen og blive giftige, hvis de kan få deres angribere ineffektive Raul, fede Ronaldo og klumpedumpe boldmongolen Van Nistelroy til at score.

Link to comment
Share on other sites

Til roc: Når en person siger: efter min mening, så kan du ikke sige forkert!

Du kan godt være uenig, men pr. definition kan du ikke svare nej, eller forkert på "jeg synes" For du ved ikke hvad han synes.

Og kom med nogle bedre argumenter end "forkert" når du poster!

Jeg mener at den spanske liga er den stærkeste i verden. Det bygger jeg på at de tre første hold i hhv. Tyskland, Italien, England og Frankrig, som efterhånden også er kommet ret godt med, ville have der sværere mod nummer fire i den spanske liga, end vice versa.

Nogle gange er angreb det bedste forsvar. I sidste sæson scorede Barcelona vist næsten 3 mål i gennemsnit pr. kamp. Det er en god ballast at have, for man ved inden kampstart at hvis det bliver en "gennemsnitskamp" så skal modstanderen score tre gange for at få point. (Jeg ved godt at det ikke ALTID går sådan, så det behøver I ikke at stave for mig!)

Link to comment
Share on other sites

Tja en lidt optimistisk top 4 måske.

Jeg har stadig Barca som favorit, de fremviste rigtigt godt spil sidste år og fungerer som et hold, hvor der kun er kommet lidt nyt til.

Valencia har rustet godt op, men de skal nu stadig kunne spille sammen først, men de bliver da spændende at følge.

Real Madrid håber vi alle sammen rykker ned, men det sker desværre nok ikke. Men man må da give dem at de kom godt igen sidste år, og med købet af Cannavaro og en Diarra så må de alt andet lige være blevet stærkere i defensiven. Så de kan godt gå hen og blive giftige, hvis de kan få deres angribere ineffektive Raul, fede Ronaldo og klumpedumpe boldmongolen Van Nistelroy til at score.

Synes den er realistisk, fordi Valencia har en fast stamme af 12-16 topspillere som har været i kluppen i 4+ år, hvilket gør at de nye ansigter bør kunne integreres hurtigt.

Og nu har de endelig fået forstærket sig på venstre back, som længe har været akilleshælen. Derudover giver købet af Joachim mulighed for at spille det klassiske vingsystem. I kampene mod de mindre hold var det et stort problem at de ikke havde denne mulighed. For hvis man ser på de indbyrdes kampe mod barca og real var de suveræne (3 sejre og en uafgjort).

Klubbens problem i forhold til barca er, at de vil være langt mere skrøbelige mht. skader på de defensive pladser.

De kan iøvrigt også godt lade være med at sælge Ayala :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share