av mit knæ


lugiii
 Share

Recommended Posts

hey mol´ere

er ny her... så på siden så det så ud til der var nogle der måske kunne hjælpe mig..? når jeg spiller fodbold eller løber får jeg ondt i mit knæ.. men det er kun hvis jeg f.eks kommer til at læne min vægt over på min højer fod.. det er kun mit højer knæ jeg har ondt i.. det har stået på i 2 mdr.... er der nogle der kan hjælpe? :blush:

Link to comment
Share on other sites

ok men det er der jeg har været til læge.. og hun sagde at jeg skulle styrk mit knæ.. men det er det jeg ikke ved hvordan? :blush:

Jeg synes du skulle tage kontakt til din læge og få oplyst hvorledes hun mener du burde få styrket knæet, og om hun eventuelt har nogle programmer med henblik på dette.

Det kan være hun er til stabilitet fremfor styrke, det var noget jeg selv skulle fokusere på efter min knæ-operation (altså stabilitet) for derefter at arbejde på min styrke...

Så ring du bare til hende og få uddybet hvad hun havde i tankerne. Vi kan på ingen måde diagnosere din "lidelse" over internettet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skulle tage kontakt til din læge og få oplyst hvorledes hun mener du burde få styrket knæet, og om hun eventuelt har nogle programmer med henblik på dette.

Det kan være hun er til stabilitet fremfor styrke, det var noget jeg selv skulle fokusere på efter min knæ-operation (altså stabilitet) for derefter at arbejde på min styrke...

Så ring du bare til hende og få uddybet hvad hun havde i tankerne. Vi kan på ingen måde diagnosere din "lidelse" over internettet...

ok god idea :cool: mange tak..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share