kreatin vs therma power!


candy-man
 Share

Recommended Posts

jeg vil til at bygge lidt mere muskel masse op. Er therma power så bedre end kreatin? For jeg har aldrig haft en så god fremgang som m therma, har snart smidt ca 9 kg, + jeg er blevet stærker og mere markeret:). Har taget det nu i samlagt 2 md. Holder nu en md pause. Valget står nu imellem om jeg skal starte på kreatin eller vente en md og fortsætte m therma power.

:ilovemuscle::cola:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg bare erfarret med therma at jeg har kunnet løfte tungere end hvis jeg brugte det flydende kreatin, som jeg plejede at køre.

Nogle bruger en ECA stack som træningsbooster, da det virker opkvikkende og måske derfor føler du netop et energi-overskud og at du kan løfte tungere. De fleste bruger dog ECA produkter i jagten på at mindske fedtprocenten.

Så jeg vil råde dig til at optage kreatinen, øge dit kcal indtag, hvis din plan er at gaine masse, og så vente med at bruge ECA produkter til du næste gang har planer om at cutte et par kg! ;)

Link to comment
Share on other sites

well, først og fremmest er det meget (læs. MEGET) svært at smide fedt, samtidig med at man opbygger muskelmasse, da det er to forskellige ting at have med at gøre.

At smide fedt, kræver energi underskud, og at opbygge masse kræver et overskud.

Når det er sagt, så mener jeg samtidigt at du bør beslutte dig for om du vil tabe dig lidt mere eller smække muskelmasse på. Jeg syntes at du bør smide muskelmasse på nu, og så cutte til foråret. Men det er jo 100% op til dig, men det er uendelig meget nemmere at tage på i muskelmasse, når man er i energi overskud, og så må man bare smide det fedt der kommer senere.... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes at du bør smide muskelmasse på nu, og så cutte til foråret

Det var en god ide. Grunden til at jeg var lidt forvirret over hvad jeg skulle. var at jeg nu har brugt ca 3 md på at tabe mig ca 9 kg. Så jeg har bare været lidt nervøs for at tage det hele på igen. Men jeg har nu lavet en aftale m en træner om at han/hun tager min fedtprocent 1 gang om md. Jeg har jo ikke noget imod at tage på, hvis bare det er muskelmasse :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share