Zielkes Fitnessklub i Sønderborg.


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hej :smile:

Jeg skal i praktik i 8 uger i Sønderborg, i den forbindelse har jeg undersøgt mulighederne for at træne i et fitness center dernede, da der jo er lidt lang til Århus.

Zielkes Fitnessklub reklamere med, at man kan betale for blot 1 måned (260 kr) og så har man kun bundet sig for denne ene måned, der er heller ikke indmeldingsgebyr :bigsmile: Det lyder bare som sød musik i mine ører, for så vil jeg melde mig ind i september måned.

Er der nogle herinde som kender til dette center, og som måske kan fortælle mig lidt om det - Er det et okay sted, er udstyret i orden mm.

Kærlig hilsen Bambi.

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

hej

kommer selv fra sønderborg og træner nede i Zielkes 3 gange i ugen. det er rigtigg nok det med at man ikke binder sig for fx et år så det er jo klart et plus, og faciliteterne er også ganske glimrende. frie håndvægte fra 1 kg til 52 kg. 2 bænkpres og iike at forglemme et squatstativ!! derudover selvfølgelig lidt maskine i old school design, smith og kabel osv osv.

kan varmt anbefales ifht. fx sønderborg fitness som ca koster det dobbelte og er MEGET fitness inspireret....

olesen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share