Sandsæk - med SAND - til afhentning.


jeppejuul
 Share

Recommended Posts

Hvor højt skal den hænge for at man kan bruge den? Altså hvor højt skal der være til loftet, så en ca. 2 meter høj person kan bruge den? :) Og kan den tåle at hænge udenfor?

Overvejer lidt at komme ud og hente den i morgen, da jeg alligevel skal forbi Trørød-kollegiet - hvis du ikke har smidt den ud endnu?

Link to comment
Share on other sites

Hvor højt skal den hænge for at man kan bruge den? Altså hvor højt skal der være til loftet, så en ca. 2 meter høj person kan bruge den? :) Og kan den tåle at hænge udenfor?

Overvejer lidt at komme ud og hente den i morgen, da jeg alligevel skal forbi Trørød-kollegiet - hvis du ikke har smidt den ud endnu?

Du må undskylde jeg ikke har svaret - har ikke haft mulighed for at være på nettet. Jeg har ingen ide om hvorvidt den kan tåle at hænge udenfor.. så skulle det ihvertfald være under et tag, da sandet i den bare vil veje endnu mere hvis det bliver vådt. Det skal dertil siges at der faktisk også er noget flamingo i den, da den ville blive for tung med 100% sand.

Jeg går stærkt ud fra en 2 meter høj gut sagtens kan bruge den ;) og den skal nok op i en 220 for at være tilpas.

P.s. Jeg bor tæt på Trørød-kollegiet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share