en krop som Ryan Reynolds?


temerario
 Share

Recommended Posts

Kommer an på dit udgangspunkt. Og din definition på kontrolleret kost og god træning.

Jamen udgangspunkt er vel almindelig bygning. - nu har jeg selv trænet lidt de sidste 2 mdr. og prøvet at spise sundt - og her i næste uge får jeg så en rigtig kostplan lavet.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer jo an på så meget:

Dit udgangspunkt

Dine gener

Din tilgang til træning og kost

er vel de mest oplagte.

Har du nogle stats på Ryan der hører til de billeder? Højde, vægt, fedtprocent?

næææ har jeg faktisk ikke. ved godt der er meget der spiller ind. mener bare jeg har læst at han klarede det på en 6 mdr. ca. ikke at jeg regner med det :D

han havde vist også diverse kosttilskud og personlig træner

Link to comment
Share on other sites

næææ har jeg faktisk ikke. ved godt der er meget der spiller ind. mener bare jeg har læst at han klarede det på en 6 mdr. ca. ikke at jeg regner med det :D

han havde vist også diverse kosttilskud og personlig træner

En (dygtig) personlig træner der konstant kan skrue på diverse parametre for optimale resultater, en motivation der formentlig hedder 2-cifret million-beløb og muligvis lidt kraftigere kosttilskud en proteinpulver.

Det gør det hele lidt lettere end for os dødelige. Ryan's udgangspunkt som pind (relativt spinkel men alligevel en smule markeringer) har også været særdeles glimrende til at smide lean masse på.

Link to comment
Share on other sites

en ting er helt sikkert.

han kommer ikk fra et udgangpunkt hvor han ingen muskler har.

jeg har set ham i serien "2 fyre, en pige og et pizzaria" som kører på zulu hvor han også har muskler.

så det hele er ikke klaret på 6 måneder.

vil også vove at påstå hvis ungangpunktet er alm er det svært at opnå den fysik LOVLIGT på kun 6 måneder.

Link to comment
Share on other sites

en ting er helt sikkert.

han kommer ikk fra et udgangpunkt hvor han ingen muskler har.

jeg har set ham i serien "2 fyre, en pige og et pizzaria" som kører på zulu hvor han også har muskler.

så det hele er ikke klaret på 6 måneder.

vil også vove at påstå hvis ungangpunktet er alm er det svært at opnå den fysik LOVLIGT på kun 6 måneder.

Ja det kan jeg godt se :D

men nu er 6 mdr. heller ikke mit mål. 1-2 år ville også kunne gøre det :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan jeg godt se :D

men nu er 6 mdr. heller ikke mit mål. 1-2 år ville også kunne gøre det :D

Det er så svært, at forudsige hvor lang tid det vil tage for dig. Hvis det ER dit mål er det jo egenlig også ligegyldigt hvor lang tid det tager, bare det går så hurtigt som muligt?

Link to comment
Share on other sites

Det er så svært, at forudsige hvor lang tid det vil tage for dig. Hvis det ER dit mål er det jo egenlig også ligegyldigt hvor lang tid det tager, bare det går så hurtigt som muligt?

Ja det har du egentlig ret i. - bare det går så hurtig som muligt, på den lovligemåde - det andet sys jeg sgu er snyd

Link to comment
Share on other sites

billedet er taget fra BLADE TRINITY... fed film. og han her en rigtig fin form på det tidspunkt.

jeg vil skde på at hans stats er noget i retning af:

bryst: 110-115cm

guns: 18-42 ca ca..

det er som sagt rene gæt udfra det man ser i filmen..

Link to comment
Share on other sites

billedet er taget fra BLADE TRINITY... fed film. og han her en rigtig fin form på det tidspunkt.

jeg vil skde på at hans stats er noget i retning af:

bryst: 110-115cm

guns: 18-42 ca ca..

det er som sagt rene gæt udfra det man ser i filmen..

Virkelig en skarp observation :tongue: .. (jeg tror de er tættere på 42cm end18cm)

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Kurt Russel i soldier : Det siges også at han "bare" trænede hver dag i 3 mdr også kom han til at se ud som han gjorde i den film.

Men som Max P, siger : Filmstjerner har råd til at betale, desuden har de nok også selv en kæmpe motivation, når der står en Producent

og vifter med 100millioner foran næsen på dem..

Det er efterhånden ved at være udbredt med at folk, gerne vil have look efter diverse celeb. Det er vel også fint nok, da f.eks ham Ryan

da er i en flot form. jeg tror bare nogen gange det hele bliver lidt misforstået. Hvorfor vil drenge/mænd gerne ligne ham Ryan, Brat Pit

og alle de andre. Det er fordi alle tøserne synes de er ååååhhh så lækre. At træne sig op og få en flot krop, kan næsten alle med den

rette motivation og viden. Men det kommer man jo ikke til at ligne andre end sig selv ved...

Desuden er det jo Vica-Verca med pigerne.. :bigsmile:

Når nu du gerne vil have et lidt mere kvalificeret bud på hvor meget/llænge du skal træne, så bliver de fleste her inde glade når de ser

et billede. Så harman lidt at "arbejde" med..

Lige til sidst så holder Chuck Norris sig jo i form med en Totalgym... :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg var større end det der efter et års træning. ikke så ripped (læs: lav fedt%) men faktisk større selv om mit udgangspunkt sikkert var dårligere

Pics?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share