problemer med Pulsur "Sigma PC 15"


Spin-Amok
 Share

Recommended Posts

Hej! :bigsmile:

Jeg har for et par uger købt et Sigma pulsur model PC 15.

De første par uger har jeg brugt det flittigt og det har virket ret godt. Var faktisk rigtig godt tilfreds lige indtil igår. Jeg havde 2 spinning timer og havde mit pulsur i brug. Den første time virkede uret perfekt men da vi gik igang med anden time begyndte uret at drille. I det siddende arbejde modtog uret signal og målte puls men da jeg skulle igang med det stående arbejde mistede uret signal hvilket er meget underligt da det fungerede den første time. Jeg prøvede at justere på mit brystbælte men lige meget hjalp det og når jeg ramte sadlen igen fangede uret signal og startede med at måle puls.

Er der nogen der har noget erfaring med PC15 modellen og kender til dette problem?

Tænkte det måske var bat der var fladt....

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh

Spin-Amok :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et PC15 der fungerer upåklageligt sålænge det ikke kommer i nærheden af andre pulssendere.

Kan det have været tilfældet? :wink:

Kan det tænkes den stående stilling har skubbet til remmen, så den ikke havde ordentlig kontakt?

Hey MaxPower :bigsmile:

Tak for dit svar...

jeg har som sagt brugt uret i et par uger til spinning, hvor der selvfølgelig er mange andre med pulsur og der har det virket upåklageligt...

Prøvede flere gange at rette på rem osv.

tjaa det gælder vel bare om at prøve sig frem. Prøver uret igen idag og så må vi se om det driller igen... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey MaxPower :bigsmile:

Tak for dit svar...

jeg har som sagt brugt uret i et par uger til spinning, hvor der selvfølgelig er mange andre med pulsur og der har det virket upåklageligt...

Prøvede flere gange at rette på rem osv.

tjaa det gælder vel bare om at prøve sig frem. Prøver uret igen idag og så må vi se om det driller igen... :w00t:

Jeg har selv været ude for at det nogen gange fint virkede selvom der sad en med pulsur ved siden af mig, eller lige foran. Andre gange kommer der dog knas på forbindelsen pga andres sendere, men ofte har det kunne løses ved at rykke pulsuret til modsatte arm.

Så det er altså relativt fintfølende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv været ude for at det nogen gange fint virkede selvom der sad en med pulsur ved siden af mig, eller lige foran. Andre gange kommer der dog knas på forbindelsen pga andres sendere, men ofte har det kunne løses ved at rykke pulsuret til modsatte arm.

Så det er altså relativt fintfølende.

Aahh ja god ide :wink:

Tak for dine svar MaxPower :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share