Av mit håndled


R.Lassen
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile:

har i denne weekend lidt under et MEGET ømt håndled. Jeg vågnede op med enorme smerter i mit venstre håndled, dagen efter jeg havde været nede at træne.

Men det mystiske er, at jeg aftenen forinden slet ikke følte noget ubehag i håndleddet overhovedet! jeg er sikker på jeg kunne hoppe rundt på hænder uden at kunne føle ubehag, og så pludselig, den næste morgen, er det som at vågne med et brækket håndled :blink:

Jeg kan sagtens vrikke håndleddet frem og tilbage, men ligeså snart jeg drejer det føles det brækket :sneaky2:. Jeg indrømmer at jeg trænede wrist curls for første gang dagen inden, men det var med en stang uden vægt :dry:

håber i kunne fatte hoved og hale i situationen, og kan komme med en mulig diagnose? :blink:

mange tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

muligvis, men har dog aldrig oplevet at SÅ naller, dage efter at man har sovet forkert :blink:

Ja, jeg ved det faktisk ikke.

Men det lyder ret usandsynligt at det skulle være sket under din træning, da det kun er dit venstre håndled der er tale om. Hvis det føles, som om det er brækket og at det først er opstået morgenen efter træning, lyder det ret sandsynligt at du måske har ligget på din hånd i en obskur stilling. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg ved det faktisk ikke.

Men det lyder ret usandsynligt at det skulle være sket under din træning, da det kun er dit venstre håndled der er tale om. Hvis det føles, som om det er brækket og at det først er opstået morgenen efter træning, lyder det ret sandsynligt at du måske har ligget på din hånd i en obskur stilling. :smile:

okay, det håber jeg så på, vil sgu nødig til at have den i gibs :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share