HST program


Nygren
 Share

Recommended Posts

Nu vil jeg være med på denne HST trend !

Har bladret rundt i forums og artikler men savner alligevel et par svar.

Har sikkert overset dem !!

1.: Savner lidt nogle før/efter resultater af en 9 ugers HST-træning. Mange roser HST, men hvad med nogle tal ?

2.: Opvarmning ? Der skrives meget om selve træningen, men ikke rigtig noget om opvarmningen. Heller ikke i MOL's egen artikel. Er det fx et let sæt inden hver øvelse ?

3.: Hvad tager en typisk træningssession inkl. opvarmning ?

Og så til mit eget program:

Øvelse: / Antal sæt:

1. Legpress 2

2. Leg curl 2

3. Leg ext. 2

4. Calves 2

5. Benchpress 3

6. Military press 2

7. Barbell Upright row 2

8. Dips 2

9. Chin-up 3

10. Barbell Curl 2

11. Cable crunches 3

Kommentar ???

På forhånd tak.....

Nygren :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Så vidt jeg har læst mig til er der mange der er i fuld gang med deres programmer, men jeg mener ikke, at der er nogen der har fuldført en hel cyklus endnu.

Jeg kører også HST på anden uge nu, og en typpisk træning tager ca 5 kvarter (10 øvelser af 3 sæt). Jeg starter ud med squat, hvor jeg kører et enkelt opvarmningssæt. Squat workset mener jeg er rigelig opvarmning til dødløft. Jeg kører også et opvarmningssæt i bænkpres, og mener også at dette er nok opvarmning for skulder og triceps.

mvh Philip

Link to comment
Share on other sites

1. Resultater:

Er ved at være slut på anden uge af 12 reps. Mine pecs har aldrig været større og mine lår masser lidt hårdere på bukserne. :)

2. Opvarmning.

Lav noget cardio opvarming 10-15 på let intensitet. Jeg har endnu ikke haft brug for yderligere opvarming, men det er også meget lette vægte i starten, kør 1-2 set med 50% af vægten som opvarming på tenkiske/tunge øvelser.

3. Programmet

Hmmm…

Jeg ville ændre noget… :)

1) Tag øvelserne i en rækkefølge, alt efter hvor meget energi der kræves. Fordi gassen ryger HURTIGT af ballonen!!!

Alt ialt ville jeg køre det sådn her.

Ben

Ryg

Bryst

Skuldre

Arme

Lægge

Mave

2) Dødløft og Bent Over BB Row mangler. Basisen for en god ryg… ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share