Rammes hele kroppen?


madsen87
 Share

Recommended Posts

Er der en grund til at du ikke har dødløft med :nonono:

Nu er dødløft jo ikke ligefrem uundværlig, men jeg vil give dig ret i at én benøvelse og 11 til resten nok er lige i underkanten for balanceret træning.

Ud over det er dit forslag ganske fornuftigt, jeg er bare ikke vild med rækkefølgen.

Med sådan en flok basisøvelser er det min erfaring at man yder markant bedre ved at sørge for at squat og dødløft ikke ligger lige op af hinanden og få blandet presse- og trækkeøvelser noget mere

Et forslag kunne være:

Squat

Bænkpres

evt. Pullups

Dødløft

Military

Bent over Row

Incline Bænkpres

biceps

Dips

Mave

Lægge

Link to comment
Share on other sites

Nu er dødløft jo ikke ligefrem uundværlig, men jeg vil give dig ret i at én benøvelse og 11 til resten nok er lige i underkanten for balanceret træning.

Ud over det er dit forslag ganske fornuftigt, jeg er bare ikke vild med rækkefølgen.

Med sådan en flok basisøvelser er det min erfaring at man yder markant bedre ved at sørge for at squat og dødløft ikke ligger lige op af hinanden og få blandet presse- og trækkeøvelser noget mere

Et forslag kunne være:

Squat

Bænkpres

evt. Pullups

Dødløft

Military

Bent over Row

Incline Bænkpres

biceps

Dips

Mave

Lægge

Først og fremmest tak for svaret. Og ja, der er en grund til jeg ikke træner dødløft, men det ser jeg ikke nogen grund til at komme ind på(igen).

Mht benene er grunden til at jeg kun har den ene øvelse at jeg spiller fodbold, måske dårlig undskyldning, men jeg foretrækker at de ikke er tømt for energi mere end nødvendigt.

Mht Bent over row, er der den store forskel på om den trænes med håndvægte eller almindelig vægtstand? Jeg foretrækker klart at bruge håndvægte.

Link to comment
Share on other sites

Nu er dødløft jo ikke ligefrem uundværlig, men jeg vil give dig ret i at én benøvelse og 11 til resten nok er lige i underkanten for balanceret træning.

Ud over det er dit forslag ganske fornuftigt, jeg er bare ikke vild med rækkefølgen.

Med sådan en flok basisøvelser er det min erfaring at man yder markant bedre ved at sørge for at squat og dødløft ikke ligger lige op af hinanden og få blandet presse- og trækkeøvelser noget mere

Nå ja Curl glemte jeg :tongue:

Det er også lidt forskellig om jeg kører dødløft lige efter squat, og det har jeg aldrig haft problemer med. Det er fordi at jeg bruger stangen til det samme, og lige ved 4 tiden er squat-stangen meget eftertragtet

Men normalt har jeg dog også en øvelse imellem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share