Av mit korsbånd


Bonsen
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen !!

Er ny i dette forum, men fandt frem til Jer ved søgning ang nyt korsbånd.

Jeg blev opereret i Tirsdags d. 22 August og har det mildt sagt af h.... til. Mit venstre knæ er meget hævet og jeg har mange smerter i det. De første par dage havde jeg en "kanyle" i lysken, som skulle bedøve min store nerve foran i låret således at jeg skulle være smertefri de første dage, foran på låret og ned til under knæet. Det betød også at jeg ikke måtte støtte på benet, da det var helt følelsesløst og sov. Så jeg har da fået trænet musklerne i armene med hjælp af krykkerne. :bigsmile: Smertefri blev jeg så ikke, så jeg måtte sætte min dosis, i samråd med lægen, af morfintabletter op, men det også en ringe trøst. Fik fjernet "kanylen" fredag og det var en stor lettelse. Men smerterne er der stadig.....

Jeg fik min skade for 1 år siden, da jeg skulle op på en hest. Er lidt tung i røven, så jeg skulle op på en kant :blush: for at tage afsæt derfra. Det gik jo fremragende. Drejede knæet samtidig med at jeg hoppede op, og der kom et knæk. Knæet hævede op og vi tog på skadestuen. Don Joy på og krykker. Fedt !!! Efterfølgende tjek hos læge + kikkertundersøgelse viste et knækket korsbånd, det forreste.

Var hos en genial knædoktor inde i KBH, her 1 år senere, hvor han testede løsheden i knæet. Og der var ingen tvivl. Nyt korsbånd.

Så nu sidder jeg her i min sofa og venter på at komme til fys og komme igang med træning. Jeg har fået nogle øvelser med hjem fra hospitalet, men kan desværre ikke gøre meget, da knæet er på størrelse med en elefantfod.

Er der nogen af Jer der har nogle gode råd til hvad jeg lige sådan umiddelbart kan gøre her og nu ??

Det kan jo ikke blive værre end det er :w00t:

Hilsen Bonsen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share