POLAR pulsur.


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hej :bigsmile:

Mit Sigma Sport pulsur er efterhånden ved at være 6 år og selvom det lige har fået nye batterier både i senderen og i selve uret, så falder pulsen ud mit under træningen. Nogle gange går den igang igen, og andre gange er den bare helt død. Jeg har strammet elastikbæltet så meget det kan, og senderen fugtes inden brug, men alligevel driller det :sneaky2:

Derfor tænker jeg at det måske skyldes urets alder, ting holder jo ikke evigt.

Har kigget lidt på nettet efter et nyt ur og faldt over nedenstående link. Hvad mener I om dette. Har I nogle erfaringer med dette ur/mærke?

POLAR F11 - PIGE.

Kan ses under fanen: pulsure og pulsur fitness.

http://www.pulsure.dk/amaster/shop/

- Pia (Bambi) :smile:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft 2 polar ure, og har dårlig erfaring med dem. Ifht andre synes jeg de er for dyre og har for ringe design. Jeg fatter stadig ikke, at jeg på et tidspunkt gav 800kr for et ur, der ikke engang havde lys i sig.

Det sidste jeg havde afgik ved døden for at par uger siden, da det ikke kunne holde til en 2 timers løbetur i regnvejr :crazy:

Jeg har nu købt et Oregon Scientific, som jeg er godt tilfreds med. Det har den samme basale funktionalitet, designet synes jeg er bedre - og så kan det holde til vand :smile: I øvrigt kostede det mig kun en plov over nettet.

Link to comment
Share on other sites

hej

jeg har selv 2 polar pulsure model 410 & 720 og de virker bare, og de er virkelig vandtætte jeg har løbet med dem i regnvejr og haft dem på i svømmehal, så jeg kan slet ikke genkende det diddley skriver.

Polar pulsure er nogle dyre pulsure men efter min mening også de bedste på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Hej :bigsmile:

Mit Sigma Sport pulsur er efterhånden ved at være 6 år og selvom det lige har fået nye batterier både i senderen og i selve uret, så falder pulsen ud mit under træningen. Nogle gange går den igang igen, og andre gange er den bare helt død. Jeg har strammet elastikbæltet så meget det kan, og senderen fugtes inden brug, men alligevel driller det :sneaky2:

Derfor tænker jeg at det måske skyldes urets alder, ting holder jo ikke evigt.

Har kigget lidt på nettet efter et nyt ur og faldt over nedenstående link. Hvad mener I om dette. Har I nogle erfaringer med dette ur/mærke?

POLAR F11 - PIGE.

Kan ses under fanen: pulsure og pulsur fitness.

http://www.pulsure.dk/amaster/shop/

- Pia (Bambi) :smile:

Jeg har selv et F11, og må sige at jeg er rigtig godt tilfreds med det.. Jeg har dog endnu ikke brugt det til meget mere end vægttræning, hvor jeg syntes det fungerer rigtig fint (Det gør det hele lidt sjovere)..

Jeg har endnu ikke oplevet problemer med senderen, selvom der er godt trængt i vores lille center..

Det eneste problem jeg har, er at jeg glemmer at tænde det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share