UEFA Cuppen, 1. Runde


roc
 Share

Recommended Posts

Brøndby IF - Eintracht Frankfurt

Brøndby må vinde hjemme, for at have fornuftige chancer for avancement.

Der er ikke den store niveauforskel mellem Eintracht og Brøndby, men Brøndby er meget svækket af skader og har pt ingen af deres deciderede angribere klar til den kamp.

Med en smule held, kan de godt vinde. Dog, er der også forholdsvis store chancer for at Brøndby ikke vil kunne klare det.

1-0

Hertha Berlin - Odense Boldklub

Odense har ikke fået den bedste start på sæsonen og mangler angribere i truppen.

Hertha har taget 5 point på 3 kampe. Dette er måske ikke meget, men deres 2 uafgjorte kom på udebane mod henholdsvis Wolfsburg og HSV.

På hjemmebane slog de Hannover 96, et hold som jeg nok ville rangere en hel del over OB, med 4-0. Max OB kan få er nok en uafgjort og da vil det kun være i kraft af en dårlig Hertha-præstation

mindst 2-0

Fenerbahçe - Randers

Ser overhovedet ikke nogen chancer for Randers.

Andet end nederlag vil være et mirakel, men Randers kan overraske og ikke helt blive tromlet.

mindst 3-0

Link to comment
Share on other sites

tjaa da jeg jo en OB fan :4thumbup: bliver jeg nok nød til at give dig ret med hensyn til

OB Vs Herta Berlin. den ser ikke for god ud for os, men jeg håber og ber til det bedste resultat :blush:

hvad fan hvorfor kan vi ikke tæve de prusere :devil:

Edited by Karten
Link to comment
Share on other sites

Ikke ifølge én artikel på TV2. Kilde

I en anden, står der korrekt, at BIF starter ude.

brondby.com og uefa.com er uenige med tv2.dk.

Det er ændret pga. reglen om hjemmebanekampe. Der må ikke samme land, ikke spilles 2 europæiske kampe tættere end 50 km fra hinanden på samme dato. FCK eller BIF ville have været nødsaget til, at rykke deres kamp til Göteborg.

Link to comment
Share on other sites

brondby.com og uefa.com er uenige med tv2.dk.

Det er ændret pga. reglen om hjemmebanekampe. Der må ikke samme land, ikke spilles 2 europæiske kampe tættere end 50 km fra hinanden på samme dato. FCK eller BIF ville have været nødsaget til, at rykke deres kamp til Göteborg.

Ja, de byttede rundt efter lodtrækningen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lekic skriver under med OB senere i dag eller i morgen - en 2 årig kontrakt. Det hjælper på vores angreb. Om vi har en chance mod HB? Tja. Jeg vil vurdere den til 80-20 i ders favør.

De andre kampe er jeg ligeglade med.

K

Link to comment
Share on other sites

BIF-Frankfurt. Tror ikke Brøndby er uden chancer. De med europæisk erfaring skal træde i karakter.

Hertha-OB. Jeg levner ikke OB mange chancer. Tror Hertha kører den stille og roligt hjem.

Fenerbahçe-Randers. Det kan gå hen og blive et blodbad. Man kan håbe de undervurderer det ukendte danske hold.

Link to comment
Share on other sites

Fenerbahçe-Randers. Det kan gå hen og blive et blodbad. Man kan håbe de undervurderer det ukendte danske hold.
Det kan blive endnu farligere, hvis Fener spiller helt uden respekt for Randers, mens Randers har lidt for meget respekt for dem. Edited by roc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share