No6bach

Medlemmer
  • Posts

    6,338
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

No6bach last won the day on March 24 2017

No6bach had the most liked content!

About No6bach

  • Birthday 01/23/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    En sund og veltrænet Adonis krop

Recent Profile Visitors

5,750 profile views

No6bach's Achievements

Medlem

Medlem (7/7)

1.8k

Reputation

  1. No6bach

    31

    No6bach's træningslog Update d. 22 februar 2007 ............................................... Der er sket en del nyt, så tænkte det ville være på sin plads med en opdatering. For det første er jeg kommet i gang med at træne med KB's. En træningsform jeg er meget begejstret for! For det andet har jeg lavet mig en 50 kg's sandsæk. Et glimrende redskab, jeg håber at få mere tid til i fremtiden. Sidst men ikke mindst har jeg fået øjnene op for grebstræning. Alt dette betyder dog ikke, at den traditionelle styrketræning bliver lagt på hylden. Den vil blot blive nedprioriteret ................................................ Info: Alder: 22 Højde: 189 cm Vægt: Svinger mellem 92-94 kg Træningserfaring: ca. 4 år Så skal der føres log! Er pt ved at ændre mine træningsrutiner, så håber på støtte og vejledning i loggen. For fire år siden havde jeg aldrig dyrket andet styrketræning end arm- og mavebøjninger. En kammerat introducerede mig for et primitivt lokale, og jeg var solgt.. Så gik de næste tre år med lystig diskopump og protein an mas. Gainede selfølgelig en del muskelmasse men også fedt. Blev lidt mere "tung i røven" og fodbold "karrieren" stoppede inden den gik igang.. (spiller serie 4 nu ) Så opdagede jeg MOL (og div. andre sider) Efterhånden som jeg fik mig pløjet igennem flere og flere artikler, fandt jeg ud af min træning måske ikke var helt god nok. Så et stykke tid har den stået på fullbody med flerledsøvelser to gange om ugen. Nye mål Større eksplosiv hastighed. (Dvs spurter på 50-70 meter) Større springstyrke (Plyometrisk??) Øget smidighed (Stretching??) Bedre kondition Være i stand til at lave en veludført pistol (Ond ond øvelse) Øge antal veludførte chins (5 i ribbe med friktion. Det er fandme ringe!! ) Bibeholde 105 kg 1RM i bænk Øge styrke i dødløft (har ikke løftet max) Det var vist ca det. Er meget åben overfor forslag til hvordan træningen kan sættet sammen, da jeg bevæger mig i områder jeg har knap så meget forstand på. Alt for denne gang. /No6bach Bookmarks i loggen Program (Passer i øjeblikket ikke) HwaRangDo Smidighestræning Den første Pistol Kettlebell instuktion
  2. Hejsa. Jeg har i min vennekreds folk af både negrid og kaukasisk oprindelse (sort og hvid). Har lagt mærke til, at de mørke har segnifikent lettere ved at tage på i muskemasse. De skal nærmest bare se på vægtene Er der nogen, der ved om den negride race er bedre/anderledes bygget i forhold til muskelvækst? Fx m.h.t. muskelfibersammensætning osv..