Træningsmakker i Århus - Equinox?


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Hey MOL'ere

Efter at have begyndt at supplere min træning med besøg i motionscenter, ville det være fint at have en makker, eller et par stykker. Det er nu mest for det sociale, samt konkurrenceelementet i at træne med en anden (det rammer alle drenge uanset hvad de ellers påstår), men inspirationen og samspillet i træning er da bestemt også et plus.

Min egen træning er som nævnt kun et supplement, og jeg er derfor meget fleksibel mht. hvordan og hvad der skal trænes. Men jeg træner på skiftende tidspunkter pga. arbejde og uddannelse. Har mulighed for at træne i alle Equinox i Århus, men ser gerne at det bliver ved Scandinavien Center eller ved universitetet.

Jeg har selv en del erfaring med træningsprincipper, kost samt mange andre facetter af styrke/hypertrophi træning... Har dog ikke trænet i 4 år, og derfor ikke den samme rutine som jeg har haft.

Jeg kommer aldrig for sent til træning, og hvis jeg gør giver jeg besked i god tid. Det samme skal du være indstillet på!

Bare kom ud af busken.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil med ned og løfte noget jern ved marselisborg en dag, så bare slå på tråden.

- Så skal jeg gerne give dig konkurrenceelement for alle pengene :devil:

Siger jeg skam ikke nej til... Send mig dit nr. på PM eller SMS, eller ring 26717150.

En tur i skoven på MTB eller en gang svømning er også en mulighed.

Talk to me goose...

Andre der har interesse?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share