OTA solgryn vs alm havregryn


gladiator
 Share

Recommended Posts

Prøv med:

100 gr. havregryn

4 dl. mælk

1 banan

40 gr. protein pulver

Ned i en målekande og så stavblenederen til. Hutigt, nemt og nærende måltid og i dunken på under fem min. Bruger det stort set alle morgener hvor jeg skal på arbejde og ikke har tid til at lave en 'rigtig' gang morgenmad og hvad der dertil hører. Personligt kan jeg godt smage lidt forskel på OTA og de billige modeller, men når det alligevel skal blendes som her kan det være lige meget... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så mælk på? :w00t:

Det må jeg næsten prøve. Bryder mig dog ikke om peanutbutter som sådan, men har noget stående, så det skal da lige prøves :4thumbup:

mælk er for børn :laugh: (jeg bruger ca 220-260g mælk, hvis du er interesseret :blush: )

peanutbutter rent er nu heller ikke lige min favorit, men lbandet med havregryn gør det egentlig ikke så meget. jeg spiser dog primært peanutbutter for at få noget ok fedt(9g mættede, 25g mono/enkeltumættede og 16g poly/flerumættede) og så tilføje min morgenmad lidt protein.

det med fedtet er dog primært fordi jeg skal op omkring 100g fedt om dagen da jeg har skinnebensbetændelse...

som pre træningsshake brugte jeg på et tidspunkt havregryn, peanutbutter, banan, protp og mælk. men jeg blev mere eller mindre afhæning og den er jo ikke ligefrem kcalfattig... min kombination endte med omkring 850kcal, men så var maven også helt fyldt!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share