Træning i løbeklub


Projac
 Share

Recommended Posts

Hej Mol'ere!

Efter at have dyrket uorganiseret motionsløb i snart halvandet år, synes jeg at der mangler noget mere. Derfor har jeg overvejet at melde mig ind i en løbeklub, for at dyrke løb under mere organiserede former.

Da jeg bor i Århus, finder jeg det nærliggende at melde mig ind i enten 1900 eller AGF.

Har nogle af jer erfaring (positive/negative) med en af disse klubber. Her tænker jeg både på træningsmuligheder, sociale arrangementer osv.

/Projac

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i begge klubber.

Fine muligheder for benhård træning og hygge i saunaen (ikke som i tror...) i begge afdelinger.

1900 har den største "motionsafdeling". Check www.1900am.dk

Med medlemsskab i 1900 kan du også løbe med www.kick.dk og www.hhhh.dk

Derud over har 1900 også en hårdcore atletik afdeling hvor der virkelig bliver gået til stålet. Se www.1900am.dk -> atletik.

Det er her jeg selv træner med

AGF har ganske som 1900 nogle gode atletik hold, både kort og lang distance.

Jeg vil sige at du skal vælge afdeling efter hvilke træningstider som passer dig bedst.

Træningen er rigtig god i begge klubber.

Uanset hvad, så er du hermed inviteret til at komme og træne med begge steder og se om det er noget for dig. (motion træner i aften kl 18.00 fra marselisborg hallen)

God træning, og skrig hvis du vil have mere info.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Helt enig i det skrevne, men lige en lille korrektion. Hjemmesiden er www.kickrunners.dk :bigsmile: og målgruppen er yngre løbere i aldersgruppen fra 18 - 48, der både vil noget socialt og forbedre deres løb.

Løbehilsner

Bent

("formand" og medstifter af Kick)

Jeg træner i begge klubber.

Fine muligheder for benhård træning og hygge i saunaen (ikke som i tror...) i begge afdelinger.

1900 har den største "motionsafdeling". Check www.1900am.dk

Med medlemsskab i 1900 kan du også løbe med www.kick.dk og www.hhhh.dk

Derud over har 1900 også en hårdcore atletik afdeling hvor der virkelig bliver gået til stålet. Se www.1900am.dk -> atletik.

Det er her jeg selv træner med

AGF har ganske som 1900 nogle gode atletik hold, både kort og lang distance.

Jeg vil sige at du skal vælge afdeling efter hvilke træningstider som passer dig bedst.

Træningen er rigtig god i begge klubber.

Uanset hvad, så er du hermed inviteret til at komme og træne med begge steder og se om det er noget for dig. (motion træner i aften kl 18.00 fra marselisborg hallen)

God træning, og skrig hvis du vil have mere info.

Link to comment
Share on other sites

Hej Mol'ere!

Efter at have dyrket uorganiseret motionsløb i snart halvandet år, synes jeg at der mangler noget mere. Derfor har jeg overvejet at melde mig ind i en løbeklub, for at dyrke løb under mere organiserede former.

Da jeg bor i Århus, finder jeg det nærliggende at melde mig ind i enten 1900 eller AGF.

Har nogle af jer erfaring (positive/negative) med en af disse klubber. Her tænker jeg både på træningsmuligheder, sociale arrangementer osv.

/Projac

Hvor gammel er du?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share