gym i Svendborg


Jay
 Share

Recommended Posts

Jay> Der er 2 centre i Svendborg! City-fitness og fin form. Begge centre har frie vægte/et rack + div. maskiner osv. Kreasvin, iceeye, ripper og mig selv træner i city-fitness, et ok lille hyggeligt center, dog lidt for fitness-præget med et overtal af technogym-maskiner. Og der må ikke smides med vægtene, da underboen er en forhandler af legetøj, der konstant klager over at hans ting falder ned fra hylderne.... :angry:

Fin-form er en smule dyrere, men har tilgengæld et større udvalg af maskiner, udstyr mm.

begge centre er dog alt for fitness præget, og levner ikke megen plads til de egentlige styrkeløftere/BBére! Her tænkes der kun på penge, hvilket også kan ses på hvad der bliver købt af nyt/vedligeholdt.

Hvor er du fra Jay, eller skal du bare på ferie? Ellers er der jo Odense, der byder på væsentligt bedre faciliteter.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

hej mass

jeg bor lidt udenfor Svendborg - i Ballen (lad være at grine - det hedder det faktisk) og har indtil videre trænet i Egebjerg Motionscenter - men dels kan de ikke finde ud af at åbne (igår ventede jeg 1 time på at der (ikke) kom en instruktør og låste op) og dels har de ikke vægt nok :D - så jeg tror tiden er moden til at forsøge sig i Svendborg - jeg arbejder alligevel i byen....jeg har været inde at kigge lidt i fin-form og var ikke særligt imponeret af faciliteterne (for SL/BB).....men jeg tror jeg vil prøve at kigge ind i city-fittness engang i eftermiddag.

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Egebjerg Motionscenter - men dels kan de ikke finde ud af at åbne (igår ventede jeg 1 time på at der (ikke) kom en instruktør og låste op) og dels har de ikke vægt nok
Hader virkeligt når instruktørerne kommer lallende timer efter at stedet skulle have været åbent... :angry: :angry:
jeg har været inde at kigge lidt i fin-form og var ikke særligt imponeret af faciliteterne (for SL/BB).....men jeg tror jeg vil prøve at kigge ind i city-fittness engang i eftermiddag.

hvis du ikke syntes at fin-form har faciliteterne , så tror jeg ikke at city-fitness vil overraske dig positivt!!! Men du er da velkommen til at kigge derop, jeg skal desværre ikke træne idag, ellers kunne jeg da lige ha givet en rundtur... :)

Håber du finder et sted der passer dig!

btw: ellers skulle der også ligge et rimeligt center på Langeland, hvor et par af dem der træner til DK's stærkeste mand træner... :confused3:

Link to comment
Share on other sites

langeland er nok lige lidt for langt væk.....

Jeg kiggede bare lige ind af døren i fin-form (da jeg alligevel var nede at køre gokart, spille squash og bowle forrige søndag - det er forøvrigt et super tilbud de kører i Bowl-inn)......det eneste der sprang i øjnene var en sindsyg masse maskiner.........

nå, men det kan jo være vi ses engang alligevel. Jeg tror sgu det bliver City-fittness......alt er bedre end Egebjerg motionscenter :devil:

Mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share