Hvorfor så meget fedt under armene?


Strangelove
 Share

Recommended Posts

Hej MOL :smile:

Jeg har aldrig været overvægtig. Heller ikke undervægtig. Har gennem hele mit liv været ganske normal bygget.

Men, jeg har siden jeg kom i puperteten haft en særlig stor fedt ansamling omkring armhulen, og i siden af brystet. Ikke noget der synderligt har generet mig, indtil jeg begyndte at træne.

det er efterhånden 6 måneder siden jeg påbegyndte min træning, og har siden oplevet at min krop har fået et mere markeret look, dog ligner mit bryst nærmest en B-skål :blink:

Mine brystvorter er også enormt store og "lange", samt virkelig "puffy". Jeg er meget selvbevidst omkring det, da det er blevet markant værre efter jeg er begyndt at bulke.

Jeg er 17 år gammel

Vejer kun 72 kg.

Har siden trænings start haft godt styr på kosten, spiser varieret.

har i næsten 9 måneder holdt mig langt væk fra alt der hedder: Chokolade, friturestegt fastfood, og sodavand / alkohol.

Er det genetisk? eller er mit sidste håb en operation, allá gyno-operation, for at komme til at se "normal" ud, for resten af min krop er ok tynd (man kan ane mavemullerne), pånær i brystområdet.

Enhver form for hjælp / råd, vil blive yderst påskønt :smile:

Hilsen, manden med naturlig "pushup-bra"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De er i hvert fald individuelt hvor fedtet først sætter sig så det bliver synligt. ....For mit vedkommede skal der blot nogle få kilo ekstra på, før det ses lige præcist på maven, men sådan er det altså i min familie.

Da, man ikke kan lave øvelser, så man taber sig specifikke steder på kroppen, så er mulighederne enten at leve med det eller gå lidt ned i fedtprocent. Bulk vil, som du har erfaret, gøre det mere synligt. Hvis man bulker må man jo leve med at det går ud over udseendet. :freaked:

Om din vægt er for lav eller for høj kan der ikke siges noget om. Det afhænger bl.a af om du er 155 eller 195, samt kropsbygning i øvrigt. Et spejl er typisk den bedste dommer - ellers kan du jo altid ligge et billede ind på MOL og få en vurdering.

Edited by Stephan Bak
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share