vm junior


jfk
 Share

Recommended Posts

Så fik vi en ny verdensmester i bænkpres. Søren løftede 210 kg, men han bommede desværre i squat. Han løftede 255 i dødløft. Klassen blev vundet på 725, så Søren er sikkert skuffet nu.

Oplysningerne er fra JFK/ Søren.

Superflot med placeringen i bænk :smile:

Men det var vel startløftet og han kan løfte en del mere jo. Hvad prøvede han ellers?

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Superflot med placeringen i bænk :smile:

Men det var vel startløftet og han kan løfte en del mere jo. Hvad prøvede han ellers?

Jeg ved det ikke lige, men han løftede vist kiloene i squat, men han skriver, at han tog skridt frem og snublede. Han vandt også bronze i dødløft, så helt skidt har det da ikke været.

Hvis han har løftet, som han selv har sagt, så har han startet med serien 305-210-240, så han har vist fået sin startvægt i bænkpres og sit andet løft i dødløft.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Så fik vi en ny verdensmester i bænkpres. Søren løftede 210 kg, men han bommede desværre i squat. Han løftede 255 i dødløft. Klassen blev vundet på 725, så Søren er sikkert skuffet nu.

Oplysningerne er fra JFK/ Søren.

Det er bare pisse ærgerligt for Søren at være så tæt på verdensmestertitlen. ØV :cry:

Men, fat mod Søren, du har tiden for dig og vi tror på dig, så du skal nok komme stærkt igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare pisse ærgerligt for Søren at være så tæt på verdensmestertitlen. ØV :cry:

Men, fat mod Søren, du har tiden for dig og vi tror på dig, så du skal nok komme stærkt igen :superman:

Har lige set resultatoversigten.

Tillykke med titlen i bænkpres, Søren, det var stærkt gået. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er godt og grundigt utilfreds.

Det var ikke kiloene der gjorde, at jeg missede squatten - jeg lavede det samme lort under opvarmningen, som jeg plejer.

Er heller ikke tilfreds med 210 i bænkpressen. Det var min startvægt, som jeg løftede forholdsvis nemt i 3. forsøg.

Klassen blev vundet på 725.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er godt og grundigt utilfreds.

Det var ikke kiloene der gjorde, at jeg missede squatten - jeg lavede det samme lort under opvarmningen, som jeg plejer.

Er heller ikke tilfreds med 210 i bænkpressen. Det var min startvægt, som jeg løftede forholdsvis nemt i 3. forsøg.

Klassen blev vundet på 725.

Så er der bomme-kage :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share