vægttab, protein og thaiboksning


Beatwolf
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg vil nu virkelig prøve at tabe mig. Har altid haft lidt ølmave, er ca. 1.76 høj og vejer lige omkring de 77-79 kilo det svinger lidt.

Jeg træner rigtig meget thaiboksning, 3-4 gange om ugen ca. 2-3timer hver gang. Jeg er sådan set i fin form, ingen problemer dér men vil bare af med den lille latterlige mave. Mit spørgsmål er hvordan skal jeg spise for at få det bedste ud af det? og mange siger at man med fordel kan erstatte nogle måltider med protein pulver..er det sandt? og hvis ja hvilket produkt skal jeg så købe? Da jeg styrktrænede brugte jeg noget der hed MRM Metabolic Whey, men ved ikke om det er godt nok..

tak for hjælpen

Edited by Beatwolf
Link to comment
Share on other sites

For at komme af med fedtet ( i dit tilfælde ølmaven), kræver det at du er i underskud af energi.

Dvs du kan træne nok så meget og være i super form, men ligeledes hjælper det, på dit vægttab vel og mærke, hvis du indtager mere energi end du får forbrændt i løbet af dagen.

Proteinpulver (alt pulver for den sags skyld) som måltidserstatning indikerer et forståelsesproblem af hvordan vægttab fungerer.

Prøv i første omgang at læse denne artikel, og så spørg endelig igen :smile:

HER

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share