Gravesen stopper på landsholdet


Arnold schwarzenegger
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ikke, at det er decideret positivt, at han stopper. Han er måske ikke den mest stabile spiller, med det var han før i tiden.

Hans tid i Real Madrid, hvor han blev sat til at spille lige foran forsvaret og bare være en boldflytter, har ødelagt ham.

Forhåbentligvis kan han blive bedre med fast spilletid og en mere fri rolle i Celtic. Han har en fantastisk gejst og fighterinstikt, samtidig med at han rent faktisk har god teknik, godt overblik og et pasningspil som er meget tæt på verdensklasse.

Husker stadig hans langskudsscoring mod Island i 2001 (?) og hans frisparksmål for Everton.

Jeg synes faktisk at Everton ville være den bedste klub til ham, pga niveauet i Premier League, hans status blandt klubbens fans og Evertons spillestil.

Sådan som jeg ser det, er dette nok det stærkeste hold, Danmark kunne stille med, idag:

Sørensen

Agger - Gravgaard - Laursen - Krøldrup

Poulsen - Gravesen

Jørgensen - Kahlenberg - Grønkjær

Tomasson

Per Nielsen

Lars Jacobsen

Claus Jensen

Dennis Rommedahl

Morten Skoubo

Nicklas Bendtner

Søren Larsen

Link to comment
Share on other sites

Fuldstændig enig i ovenstående. Jeg mener dog at det burde se således ud (efter Graver's afgang)

Sørensen

Jacobsen - Gravgaard - Laursen - Agger

Jørgensen - Poulsen - Kahlenberg - Grønkjær

Tomasson

Larsen

Krøldrup går for lidt med i det offensive på en eventuel back plads i min opfattelse, det på trods af at han forsvarer fint, gør at vi kommer til at mangle noget offensivt som vi har fået igennem Jacobsen. Han mangler dog bare lige dét ekstra i forsvaret når vi møder de gode hold. Derfor ryger Agger over på den anden back plads, da han har bevist både i Brøndby og Liverpool at han er sublim når det gælder at føre bolden op af banen.

Af tidligere nævnte indlæg må jeg dog tilføje at især Würtz - på trods af sin alder - har skuffet mig gevaldigt.

Edited by lovgren
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share