Pulsur med på første marathon


outzen
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen.

Jeg skal løbe mit første marathon i morgen. Som sagt er dette mit første marathon, og jeg har netop for kort tid inversteret i et puls ur. Det vil sige jeg har endnu ikke haft det med på længere ture. Synes i jeg skal tage det på så jeg kan overvåge pulsen under mit første marathon?

Tak for hjælpen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey alle sammen.

Jeg skal løbe mit første marathon i morgen. Som sagt er dette mit første marathon, og jeg har netop for kort tid inversteret i et puls ur. Det vil sige jeg har endnu ikke haft det med på længere ture. Synes i jeg skal tage det på så jeg kan overvåge pulsen under mit første marathon?

Tak for hjælpen! :4thumbup:

Det kan da bestemt ikke skade - så har du noget at sammenligne med når du løber nummer 2,3,4 og 5 :bigsmile: Bare sørg for at det er behageligt placeret for det er en god lang tur du skal ud på jo :smile:

Rigtig god fornøjelse med løbet! :superman::smile:

Link to comment
Share on other sites

Tag det med!!! Hvis det kan tage omgangstider og lave grafer m.v. ved overførsel af data til en computer, så tag en omgangstid for hver kilometer. Kan du indtaste max puls, og få uret til at vise % af maxpuls, så er dette en god ide, så du ikke løber med for høj puls de første 20 km og rammer muren for tidligt.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Hey hey så fik jeg mit første marathon i odense overstået. Puha det var hårdt. men man bliver klog af skade for jeg var alt for hård ved mig selv i starten og det resulterede i en masse kramper. Men næste gang tager jeg klart mit plus ur med for det er jo lidt som et speedometer over kroppen så er det nemmer at passe på sig selv.

Tak for rådene

Link to comment
Share on other sites

Hey hey så fik jeg mit første marathon i odense overstået. Puha det var hårdt. men man bliver klog af skade for jeg var alt for hård ved mig selv i starten og det resulterede i en masse kramper. Men næste gang tager jeg klart mit plus ur med for det er jo lidt som et speedometer over kroppen så er det nemmer at passe på sig selv.

Tak for rådene

Men du gennemførte og det er jo hovedsagen :smile: Tillykke med det! Og så er det jo hårdt at løbe marathon - pulsur eller pulsur ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share