Nybegynder


Rubberduck
 Share

Recommended Posts

Er det her program helt forkert til en begynder:

Dag 1: bryst/triceps/mave

Dag 2: ryg/biceps

Dag 3: ben/skuder/mave

derudover tager jeg kreatin og protein. Har lidt kig på chromium og carnitin...nogle der erfaringer med disse produkter???? Jeg træner for først og fremmest for at få fedtprocenten ned, og når det mål er nået så vil jeg gerne blive mere markeret.

Hvor mange repetioner og set skal jeg køre??

Er det ok at køre mave 2 gange om ugen??

Jeg har tidligere trænet, men det var i et meget lille center med meget begrænset udstyr. Jeg lavede nogle forkerte øvelser og fik strækmærker på hofterne (lidt højere oppe). Så stoppede jeg og håbede at de gik væk, det gjorde de ikke. Hvordan får jeg disse til at gå væk?? Hvordan forebygger jeg at de ikke komme igen?

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke helt forkert ud, meen...

Hvis du kun træner 3 dage, så burde splitte dem mere ud i løbet af ugen...

mave 2 gange om ugen, tja tjo...hvis det virker for dig, så fortsæt bare med det.

protein og kreatin er meget godt men  hvad med den almindelig kost? Har du styr på den? Spiser du 6-7 måltider om dagen?

Antal reps du burde køre....6-15 er ikke helt tosset, men hvad der lige præcist er optimalt for dig, må du prøve dig frem til...

Antal set: Igen må du prøve dig frem, men 2-6 er vist ikke helt ved siden af. Afhænger selvfølgelig af hvordan du træner...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share