Brug af dekonditionering


Dj John SPydig
 Share

Recommended Posts

Hey MOL

Jeg kom til at tænke på at jeg ikke har planlagt nogen dekonditionering i forbindelse med mit BB program. Jeg har kørt det i ca. 8 uger tror jeg, og det er vel ved at være på tide... HVIS det skal være. Mit spørgsmål er således. Hvad skulle være grunden til at gøre det? Er der nogen der har erfaringer med det som vil dele (Har selv prøvet før, men da jeg ikke kender teorien kan jeg ikke sætte det i relation til noget)

Er det virkelig nødvendigt, og hvad skulle forskellen være?

På forhånd tak for hjælpen

Dj John Spydig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det der sker når men dekonditionerer er at kroppens muskler går tilbage til at normalt leje efter ca 5-9 dage dvs at de ikke længere vokser og de ligesom løsnes op.

Efter dekonditioneringen skulle ens muskler reagere bedrer på træning.

I HST benytter man sig af strategisk dekonditionering iden man går igang med en ny cyklus.

Link to comment
Share on other sites

Det der sker når men dekonditionerer er at kroppens muskler går tilbage til at normalt leje efter ca 5-9 dage dvs at de ikke længere vokser og de ligesom løsnes op.

Efter dekonditioneringen skulle ens muskler reagere bedrer på træning.

I HST benytter man sig af strategisk dekonditionering iden man går igang med en ny cyklus.

Det som reelt sker er at kroppen begynder at nedbryde store dele af sin workcapacity, altså mængden af træning der skal til at trætte kroppen, uden at nedbryde besynderligt meget muskelmasse. På den måde kan man vokse selv ved 70% af rm :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share