Led styrke kapsler


DGR
 Share

Recommended Posts

hey nogen der ved om de virkelig virker på skader eller forebygger dem ?

lidt info:

Voldsom fysisk belastning under sport er noget der "går helt ind til benet" og som resulterer i mange skader.

Svage led kan skyldes utilstrækkelig ernæring.

Led Styrke er fremstillet af et proteinstof som udvindes af kollagen - støttesubstansen i dyrs og menneskers knogler, brusk og bindevæv. Kollagen er kroppens mest naturlige proteinstof, f.eks. består 50% af vores brusk af kollagen.

Led Styrke tilfører svage og / eller beskadigede ledområder de nødvendige, letoptagelige næringsstoffer. På denne måde bliver stofskiftet i vævet rationelt understøttet.

Virkningen af Led Styrke proteinerne har vist sig at være fremragende. I en tysk undersøgelse med over 350 testpersoner bedømtes virkningen næsten énstemmigt som "god" eller "meget god". Kun 0,8% angav at de ikke mærkede noget resultat (Seeligmüller, Terapiewoche 39, 43-1989-, Klinik und praxis).

Præparatet er fri for sukker, purin, kolestorol, antibiotika og hormoner. Det er et næsten neutraltsmagende pulver.

Led Styrke kan anvendes både forebyggende og som led i behandling.

I sidste tilfælde bør kuren vare mindst 3-7 måneder og må ikke afbrydes ummidelbart efter at de første resultater er nået. Knogler, brusk, sener osv. har nemlig en en langsommere omsætning af næringsstoffer end muskler og organer.

Kliniske studier viser ved indtagelse af 7-10g Ledstyrke pulver/kapsler, over en periode på 30-90 dage, er nødvendigt for at reducere smerterne ved moderat osteoarthritis (betændelser i led og tilstødende knogler). Virkningen fremmes ved samtidigt at anvende Glucosamin Sulfat, ca. 5g daglig, da det opbygger og bremser nedbrydningen af brusk.

Led Styrke anbefales i følgende tilfælde:

- skader på led, ledbånd og ledbelægning

- Skader på bruskskiver, støtte og bindevæv, samt sener,

- slidgigt

- ledsmerter

- knirkende og knækkende led

- forstuvninger / heling af knoglebrud

- mat hud, svage negle, livløst hår

Frankfurt am Main, 28. august 2002. For alle letatleter, der skal forberede sig på konkurrence - uanset om det drejer sig om verdensmesterskab eller olympiske lege - hedder det "træn alt, hvad remmer og tøj kan holde". Det er grund nok til at kigge bag kulissen og se, hvordan tyske topatleter og medaljehåb forbereder sig til store sportsbegivenheder. De træner dagligt i flere timer, finpudser de forskellige teknikker og forbereder sig mentalt på konkurrencen. Det er klart, at udover et hårdt træningsprogram må topatleter som den dobbelte verdensmester og olympiske mester Heike Drechsler og hammerkasteren Karsten Kobs også være meget opmærksomme på deres kost. Sportsfolk har frem for alt brug for protein og for de aminosyrer, som er specielt vigtig for ledbrusken. Den gode nyhed er, at i LedStyrke findes alle disse bruskopbyggende aminosyrer.

"Jeg starter dagen med et rigtigt sammensat morgenmåltid og noget LedStyrke-pulver udrørt i en lækker frugtjuice. Det er med til restituere mine led og beskytte dem", forklarer Heike Dreschler, der har vundet flere verdensmesterskaber i længdespring. Karsten Kobs sværger ligeledes til LedStyrke som ledbeskyttelsesmiddel. Verdensmesteren fra 1999 tager ofte en kold æbledrik med LedStyrke-pulver efter træningen. LedStyrke er ikke blot vigtig for topatleter, men også for alle motionister, som gerne vil leve sundt og naturligt. Og eftersom gelatineprotein i praksis virker som "ledsmøringsmiddel", er det højt værdsat af sportsfolk pris på og anbefales af mange sportslæger. Det giver derfor også mening at bruge midlet til forebyggelse af ledsygdomme som osteoporose og gigt.

Det er i øvrigt godt for alle, der skal passe på vægten, at vide, at LedStyrke ikke indeholder hverken fedt, kulhydrater eller kolesterol.

Dette burde være tilstrækkeligt med begrundelser til, at alle sportsentusiater - og dem, der gerne vil være det - for fremtiden tager LedStyrke-produkter med i deres kostplan. LedStyrke-produkternes gelatine findes i øvrigt i mange former for yoghurt, pølser samt vingummibamser og andre former for slik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv taget led styrke piller, lige siden min skulder skade. Syntes selv det har hjulpet en del, for idag er min skulderskade 100% væk (ca. 4 måneder efter, hvor jeg har trænet i 3 af dem)

havde også knas med håndleddet på et tidspunkt, og der var kombinationen af 1 uges pause, fiskeolie og ledpiller løsningen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg brækkede hånden som 10-årig spiste jeg udelukkende hørfrø i 6 uger hvorefter min hånd var fin igen, så kan kun anbefale hørfrø til alle andre med brækkede lemmer....

spøg til side ... uden at have læst ret mange ord om produktet kunne end ikke overveje at købe noget der hed ledstyrke kapsler

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share