Problem, med maven og knæet.


R0mme1
 Share

Recommended Posts

For cirka 2 uger siden. Havde jeg spist midt sædvanlige måltid efter skole, som var 1 liter mælk og noget andet. Men efter nogle minutter, begyndte det at gøre virkelig ondt i maven, og den var vildt stor. Det gjorde allermest ondt i selve navlen, hvor jeg ville få store smerter hvis jeg trykkede på navlen. Jeg har aldrig prøvet at have ondt i navlen før, så jeg synes det er højest besynderligt :dry: Det kunne vel ikke være noget alvorligt?

For cirka 3 uger siden, gjorde det vildt ondt i knæet hvergang jeg skulle træde ned i pedallerne på cyklen, jeg kunne maks cykle med 8-10 km/t uden at det gjorde vildt ondt. Men ligeså snart jeg skulle gå, squatte, eller trække paller så gjorde det ikke ondt :blink:

Jeg har også døjet( i nogle måneder) med at det tit gjorde en lille smule ondt i selve knæskalen, når jeg skulle gå(og det var ved selve afsættet jeg kunne mærke det). Jeg har kunnet mærke det, i perioder af 2-5 dage.

Der kunne vel ikke være nogen problemer med knæet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share