Start til HST


jonesee
 Share

Recommended Posts

Er det okay at regne mine rep (15, 10, 5) ud med en rm-beregner? Altså ved at indtaste hvor mange kg man kan tage ved en rep?????

hmm nu har du lavet en del tråde ang HST på det sidste, var det ikk en ide bare at komme igang med det, tror jeg giver en del mere uanset hvordan du griber det an, end at spørge om alverdens mindre vigtige ting :wink:

Link to comment
Share on other sites

hmm nu har du lavet en del tråde ang HST på det sidste, var det ikk en ide bare at komme igang med det, tror jeg giver en del mere uanset hvordan du griber det an, end at spørge om alverdens mindre vigtige ting :wink:

Det er jo dumt at starte med noget som alligevel ikk er optimalt

Link to comment
Share on other sites

egentlig ikk, men det vil altid give meget bedre at træne med et godt program som HST er end bare at spørge og spørge

Men nogle gange skal der viden til, før man bar går videre.. Har trænet HST i lang tid, men begyndte at undre mig over det som var mit spørgsmål..

Link to comment
Share on other sites

Men nogle gange skal der viden til, før man bar går videre.. Har trænet HST i lang tid, men begyndte at undre mig over det som var mit spørgsmål..

Godt være du har trænet i lang tid...

Hej.. Når man skal starte et HST program, skal man så se hvor meget vægt man kan tage i en rep eller 5??? Er lidt i tvivl, for indtil nu har jeg gjort det på den måde med 1 rep, men nu har jeg læst at man skal se hvor meget man kan tage med 5 rep...?????

Men det har ikke været HST ;)

Gå ned i centeret og find ud af præcis hvor mange kg du kan løfte 15 gange i hver øvelse. Og så bare gå igang.. det er slet ikke så indviklet .

Er du stadig i tvivl så læs den artikel her: http://www.motion-online.dk/styrketraening...cifik_traening/

Og brug evt det Excel regneark man kan downloade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share