Ballerne


nillerboy
 Share

Recommended Posts

Al fedt sætter sig åbenbart på mine baller. Det irriterer mig voldsomt. Jeg spiller en masse fodbold og det er da også kun på ballerne der er for meget fedt. Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvordan jeg kan træne så jeg kan få fedtet af ballerne. Jeg er 192cm høj og vejer 76kg.

Er der en effektiv måde jeg træne på så jeg kommer af med fedtet? (En måde så jeg kan træne her hjemme)

Og der noget bestemt mad der er vigtig at undgå, eller er mængden af det jeg spiser mere vigtig?

Andre gode råd???

på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Du kan altså ikke punktslanke dig! Hvis du vil smide fedtet på røven må du i kalorieunderskud! Men umiddelbart lyder det som om du skal løfte noget jern og æde noget mere istedet for:tongue: 76kg til 196cm lyder som om den fede røv godt ku være indbildning :smile:

Rolig nu. Kun 192 høj. :tongue:

Men ja, må nok hellere få løftet nogle vægte..

Link to comment
Share on other sites

de fleste kvinder jeg er sammen med kan rigtig godt lide min røv da den er veltrænet(nej, man kan ikke se muskulaturen) - altså større end "gennemsnitsmanden".

btw. jeg er 181 og vejer 76kg(fedtprocent på omkring 7, så altså skarp sixpack)

så få smidt noget muskelmasse på din overkrop.

Link to comment
Share on other sites

Squatbooty er en god ting på en mand :tongue: Meget bedre end de der flade, næsten ikke-eksisterende røve de fleste fyre render rundt med. Så der er ingen gode grunde til ikke at komme i gang :laugh:

-Camilla

takker, men det er egentlig udnødvendigt i forhold til mig da jeg får det bekræftet i weekenderne :laugh:

jeg kan da i øvrigt sige at kvinder da også gerne må squat'e/step up'e samt bænkpresse - gerne decline

så kom i gang tøser, så kan det være jeg fremviser min yndige bagdel til jer :tongue::wink:

ps. her er lidt øvelsesvalg:

http://exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html

http://exrx.net/Lists/ExList/HipsWt.html

god træning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share