Sælger Lowa COMBAT BOOT str. 42


timba
 Share

Recommended Posts

På grund af en knæskade ville jeg forsøge mig med noget marchtræning i stedet for løb, men den gik desværre ikke. Derfor sælges det her bare lækre støvler. De er som nye, har fået impregnering og er kun gået i 2 gange. Altså er de som nye og ikke gået til (anbefales inden de vildt lange ture). Det er selvfølgelig ikke kun til march og krig, men også en utrolig hårfør vandrestøvle som klarer det hele. Så hvis du udfordrer dig selv i lidt af hvert og har brug for udstyr som kan håndtere elementerne, så er dette et kanon valg.. Nypris kr. 2.000 byd løs :-)

Producentens hjemmeside:

Combat GTX

Taller (10-inch) adaptation of the German Army Light Mountaineering Boot. This functional GORE-TEX® lined boot is similar to the "Mountain Boot" model. The higher leg of this design offers application in an even wider field.

* Water-repellent 2.6 mm cowhide leather upper

* GORE-TEX® lining for outstanding climate-controlled comfort and waterproofing

* Vibram® 'Tsavo' outsole unit with shock-absorbing midsole

* Climate Control System

* AWP

* 'C4' Comfort Tongue

* Climate-control insole

* Metal lacing eyelets for optimum fastening and pressure distribution

* Whole sizes only 12-14

"Universal praise! Well worth the money!" Read the review in our Newsroom.

Tactical Response Magazine: "LOWA's most rugged tactical SWAT boot made to withstand the harshest conditions."

post-11626-1159983967_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

På grund af en knæskade ville jeg forsøge mig med noget marchtræning i stedet for løb, men den gik desværre ikke. Derfor sælges det her bare lækre støvler. De er som nye, har fået impregnering og er kun gået i 2 gange. Altså er de som nye og ikke gået til (anbefales inden de vildt lange ture). Det er selvfølgelig ikke kun til march og krig, men også en utrolig hårfør vandrestøvle som klarer det hele. Så hvis du udfordrer dig selv i lidt af hvert og har brug for udstyr som kan håndtere elementerne, så er dette et kanon valg.. Nypris kr. 2.000 byd løs :-)

Producentens hjemmeside:

Combat GTX

Taller (10-inch) adaptation of the German Army Light Mountaineering Boot. This functional GORE-TEX® lined boot is similar to the "Mountain Boot" model. The higher leg of this design offers application in an even wider field.

* Water-repellent 2.6 mm cowhide leather upper

* GORE-TEX® lining for outstanding climate-controlled comfort and waterproofing

* Vibram® 'Tsavo' outsole unit with shock-absorbing midsole

* Climate Control System

* AWP

* 'C4' Comfort Tongue

* Climate-control insole

* Metal lacing eyelets for optimum fastening and pressure distribution

* Whole sizes only 12-14

"Universal praise! Well worth the money!" Read the review in our Newsroom.

Tactical Response Magazine: "LOWA's most rugged tactical SWAT boot made to withstand the harshest conditions."

hvor i landet befinder de sig??

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg er meget interesseret i støvlen

Har et par allerede, så jeg skal lige se hvad størelse jeg bruger.

Vender tilbage når jeg ved nærmere.

@bambam -> du skal have en større pung frem, hvis det er min størelse, ellers er du allerede over budt!

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg er meget interesseret i støvlen

Har et par allerede, så jeg skal lige se hvad størelse jeg bruger.

Vender tilbage når jeg ved nærmere.

@bambam -> du skal have en større pung frem, hvis det er min størelse, ellers er du allerede over budt!

hvor kan de ellers købes??

Link to comment
Share on other sites

hvor kan de ellers købes??

De kan købes en del steder, bl.a. Friluftsland, Fjeld og Fritid samt INF-wear.dk. Sidste er primært postordre, dog kan man besøge deres meget lille udsalg som ligger i Hvidovre. De fleste steder kan man få ca. 25% rabat med militær ID (gælder ihvertfald hos Friluftsland og Fjeld og Fritid), og i INF Wear koster de normalt 1600 kr.

Hvis bare jeg havde en damefod, ville jeg gerne købe de støvler der (til den rigtige pris), men 42 er sgu for lille til en mand :tongue:

En lille sidebemærkning, jeg ved at FKP bruger disse støvler, men det skal lige siges at de fik et parti foræret (mener det var ca. 50 par). Dog er dem jeg har snakket med, glade for den, samt er den langt mere pålidelig end ECCO's påståede "udviklet af FKP" støvle (hvilket den ikke er), og sålen er hård nok til at man kan bruge den til march med en tung sæk!!!

/Michael

Edited by MichaelEbeltoft
Link to comment
Share on other sites

Hej igen allesammen..

Støvlen befinder sig i Vallensbæk, Vestegnen, Sjælland, Danmark :-) Den koster 2000,- i Friluftsland og det anbefales klart at gå ind og prøve den der eller lign. sted hvor der er mulighed for at gå i den på sten, og trappelignende ting :-) .. Så vidt jeg ved gives der kun 9-10% rabat med militær ID-kort. Men man er meget velkommen til at forhøre sig (nogen af os er ikke soldater jo :-))

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtigt at vi alle ikke er soldater :cool: Men de fleste kender en der render rundt med et militær ID kort, da alt militær personel i FSV inkl. værnepligtige har et... Desuden er 1600 fast pris hos INF-wear. Dog figurer det som et tilbud på deres hjemmeside, men den har kostet 1600 i 2 år hos dem.

Jeg bliver lidt i tvivl om Fjeld og Fritid stadig fører støvlen, den fremgår ihvertfald ikke på deres hjemmeside. Men rabatten i Friluftsland er jeg ret sikker på er mindst 20%, jeg mener dog at det er 25%. Det gælder for både Meindl Performance og Lowa Combat. Nu er det ikke fordi jeg vil ødelægge dit salg af støvlen, men der er garanteret flere herinde som overvejer at købe en tilsvarende støvle (vi har jo en del JGK og FKP aspiranter), og de vil kunne drage fordel af at købe den med lidt rabat.

Hjælp mig lige med en dårlig hukommelse. På Frederiksborggade ligger der nogle firluftsbutikker, bl.a Frilutsland, Fjeld og Fritid og Spejder Sport. Der ligger en yderligere, hvad er det nu lige den hedder?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Det er i orden, vil jo ikke snyde folk :-) Man skal dog være opmærksom på at der på INF-WEAR står: Der er 20% rabat på LOWA Combat Boot GTX hvis du er soldat eller medlem af hjemmeværnet. Rabatten er trukket fra i prisen, idet alle vores kunde pr. definition er soldater.

Så hvis man ikke er soldat er det 2000 ;-) Eller kender en (vidste ikke der var så meget at spare, så havde jeg da købt det sådan :-) Støvlen er forresten kun 2 måneder gammel hvis folk ville vide det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share