Militær Forhindringsbane


sjassk
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg søger en militær forhindringsbane i nærheden af århus.. Jeg synes at jeg har tjekket overalt på nettet, men jeg kan ikke finde en. Tættest er skive, holstebro, frederecia kaserne. Hvilket jeg synes er for langt væk.

Er der nogen der kan hjælpe mig her..?

På forhånd tak..

Link to comment
Share on other sites

Jeg søger en militær forhindringsbane i nærheden af århus.. Jeg synes at jeg har tjekket overalt på nettet, men jeg kan ikke finde en. Tættest er skive, holstebro, frederecia kaserne. Hvilket jeg synes er for langt væk.

Jeg har 3muligheder du kan prøve..

1) Tirstrup Lufthavn. Den del der stadig bruges af Flyvevåbnet

2) Hevring Skydeterræn (militært skydeterræn beliggende øst for Randers)

og så til den nemme...

3) kontakt din nærmeste Hjemmeværnsenhed -> de ved med sikkerhed hvor der er en "legeplads"

/CountySheriff

Link to comment
Share on other sites

Kom lige i tanke om noget... Der er en feltudgave i Finderup Øvelsesterræn, den er ret spas, og tager noget længere tid at gennemløbe, jeg bruger omkring 12 minutter (kan være jeg husker forkert, men det er under 15 minutter). Selv om man kan komme i nærheden af denne uden at have militær ID, så mener jeg ikke det er tilladt at bruge den hvis ikke man har militær ID. Jeg vil tilråde at man altid er mindst to personer da det er muligt at slå sig effektivt :blush: Har selv fået trykket/bøjet tre ribben ved brug af hurtigste passageteknik som også er den mest risikable...

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share