Er frugt ligeså godt som Protein shakes?


jonesee
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg har lige set i tv at frugt skulle være ligeså godt som de der protein shakes.? Kan dette passe?

Det syntes jeg lyder meget usandsynligt.. Hvilken frugt skulle det være?

Så vidt jeg ved er der kun et højt indhold af protein i animalske produkter og nogle former for nødder (nok oss andre fødevare, men ku ikk lige komme på andet :dry: )..

Tror ikke der er det helt vilde protein indhold i de mest alm. former for frugt....

Link to comment
Share on other sites

Det kommer vel, i sagens natur, an på hvad det er, som det skulle være lige så godt til?

Ja, det er vel ikke til at putte i salaten :tongue:

Vi kan vel næsten antage at der menes 'efter styrketræning'

I såfald er mit svar - JA - Personligt klarer jeg mig fint med et par gode grønne agurker.

Link to comment
Share on other sites

Du skal gerne have nogle let optagelige proteiner og kulhydrater i den sidste del af din træning eller umiddelbart efter du er færdig med at træne....hvis formålet er at bygge muskler op.

Til dette er frugt et ret dårligt valg af to grunde: frugt indeholder meget lidt protein....og frugt indeholder frugtsukker der ikke har den samme effekt på blodsukkeret som ret glucose el.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg har lige set i tv at frugt skulle være ligeså godt som de der protein shakes.? Kan dette passe?

Da frugt i almindelighed, hovedsagelig indeholder kulhydrater, vil det ikke kunne erstatte en protein shake.......................Frugt er fint efter træning, men du skal også have protein og det får du ikke af frugt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share