2 spørgsmål


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Hej!

Fik god hjælp sidste gang, sååå jeg prøver da lige endnu engang. :smile:

1. Jeg har lånt et såkaldt mavebælte af min ven.. I ved.. et af de der elektriske bælter som sender små stød in i musklerne for derved at træne/stimulere dem. "Min" version hedder "ABgymnic". Men nej, bare rolig, jeg ved det godt... At sige sådan en tingest giver storslåede resultater, er en omgang fis..jeg bruger den mest fordi jeg synes den er behagelig at have på. Så mit spørgsmål omhandler ikke specielt maskinens ydeevne, men dens risici: Er den farlig at bruge? Brugsanvisningen er jo fyldt med røde lamper, så jeg bliver da en smule betænkelig, men hvad mener I om faren ved brug af sådanne maskiner? Det ER jo strøm..

Og så MÅ jeg da spørge af ren nysgerrighed - hjælper maskinen mig overhovedet til at få muskler på maven? (har læst bedømmelsen på MOL før, men kunne da godt lide at høre det fra nogle andre)

2. Jeg elsker at træne tungt. Min ven har fortalt mig, at hvis jeg træner FOR tungt, så kan jeg MISTE min muskelmasse. Er det sandt? :blink: Jeg træner mest til jeg har én gentagelse tilbage i mig, dog kommer jeg sommetider til at træne til failure... skadeligt for muskelmassen?

Tak

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Hvis maskinen nu virkelig virkede, så tror jeg alle herinde ville sidde med sådan en fætter på :laugh:

Hvordan skulle man kunne tabe muskelmasse ved at løfte for tungt? Bibeholdelse af ens muskelmasse er vel et spørgsmål om kosten?!

Jep, mener jeg også.. men jeg har bare hørt/læst et par gange før, at hvis man kører til failure - eller hvis man forøger vægten for hurtigt -, så skader det ens evne til at opbygge muskelmasse. Så kunne bare godt tænke mig at vide, om der er hold i det?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share