Ville bare sige tak til alle her


Kajiki
 Share

Recommended Posts

Jeg startede med at læse dette forum i maj måned for viste godt at min vægt ikke var den bedste men ikke at det var så slemt som det var.

Gik rundt med den ide at jeg max vejede 90kg men der skulle altså en samtale og en vejning til at se jeg vejede 103kg.

i midten af juni skete det så at jeg ugen efter at jeg opdagede min vægt startede med ny leve vane og kost. har siden da nu tabt mig 17kg og vejer lige nu 86kg og er stadig i gang med mit vægt tab til jeg når minimum 80kg.

Jeg vil bare sige tak til alle som er her på forumet for det var her jeg i sin tid fik modet til at prøve at lave om på det, ved at læse folks indlæg om hvordan de havde tabt sig osv. sammen med andres gode svar og råd.

Her med Stort Tak til Alle på dette forum for at hjælpe mig til at blive en mere glad ungmand og mere tilfreds med mig selv :-)

Jeg håber at mange i fremtiden vil få lige så meget ud af at læse dette forum som jeg gjorde :-)

Venlig Hilsen Kajiki

Link to comment
Share on other sites

Hej Kajiki..

Super flot!!

Hatten af for det flotte resultat og ikke mindst den dedikation der ligger bag.

Jeg kunne da godt tænke mig at høre mere om hvordan du har båret dig ad. Hvad din kost har bestået af fra morgen til aften og hvilken form for fysisk aktivitet du har dyrket, hvis nogen.

Jeg er nemlig lidt i samme situation. Jeg styrketræner meget og har opnået rigtig gode resultater de seneste måneder især. Men det hjælper ikke ligefrem på overvægt. Min akilleshæl er at jeg er sindssygt madglad :blush: og det er kosten der halter for mig. Jeg har en stor appetit og spiser meget. Det er sjældent usundt, bare meget. Træningsdisciplinen fejler intet, det er bare kosten der ikke følger med.

Så hvis du har nogle gode råd, så modtages de med kyshånd :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nemlig lidt i samme situation. Jeg styrketræner meget og har opnået rigtig gode resultater de seneste måneder især. Men det hjælper ikke ligefrem på overvægt. Min akilleshæl er at jeg er sindssygt madglad :blush: og det er kosten der halter for mig. Jeg har en stor appetit og spiser meget. Det er sjældent usundt, bare meget. Træningsdisciplinen fejler intet, det er bare kosten der ikke følger med.

Det er selvfølgelig kosten du skal kigge på, hvis du skruer ned på det samlede kalori indtag vil vægttabet komme, og det er med garanti.

Jeg er selv lige gået en bukser størrelse ned, ved at spise det samme som før men bare i mindre portioner.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share