SM styrkeløft


Salby
 Share

Recommended Posts

Min squat var alt for vild, var meget overrasket det er filmet, så det ryger op på hjemmesiden, gik efter at lave PR i dødløft og tangere Henrik Nielsens 3-kampresultat det var tæt på

jeg SKAL være med til DM om den sejr :devil::bigsmile:

Jeg blev også stævnets bedste løfter på point med Kim Dahl lige i røven 2 point skilte os ad jeg lavede 471 han lavede 469 og han lavede 770 i totallen så godt løftet af ham

Marc havde bare ikke dagen, dog fik han KÆMPET 282,5 op i dødløft det var PR, men det var ren fight at få den op :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Henning Friis lavede vidst 275-157,5-250 men ved ikke om han var i 110 eller -125

Pikz0r var vidst i -125 og lavede 260-200-200

han var i 110? han så god ud i ben han var dog heldig på de 275 han var LIGE ved at vælte forover da han var kommet op men han nåede at få racksignal :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ok han var nemlig ikke helt sikker på hvad han ville stille op i.

Det værste er dog at mig og Troels skylder jens en kasse guldøl hver fordi han lavede de 200kg :unhappy: Men så må vi jo bare være efter hans dødløft :tongue:

Jeps og jeg glæder mig til at drikke dem :tongue:

Link to comment
Share on other sites

han var i 110? han så god ud i ben han var dog heldig på de 275 han var LIGE ved at vælte forover da han var kommet op men han nåede at få racksignal :4thumbup:

110, selvom nogen mente jeg lignede en som der lå -125. :nonono::laugh:

Men ja, jeg plejer liiige at kunne holde den inden jeg får racksignal når det bliver rigtig tungt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lavede 200 - 125 - 190 = 515 i totalen og pr med 45kg :4thumbup:

Jan Rasmussen lavede 150 - 105 - 190 :smile:

@ JFK, Peter stillede ikke op til sm-3 kamp :wink: men tommy lavede 245 - 165 (mener jeg) - 285 (ny DK rekord for masters)

Rettelse de 285 i DL er ikke ny dansk rekord den røg nemlig sidste weekend til Bo MOrtensen fra GSK...Desværre Tommy du må på den igen, endnu engang var JYDEN den hurtigste....

Link to comment
Share on other sites

Rettelse de 285 i DL er ikke ny dansk rekord den røg nemlig sidste weekend til Bo MOrtensen fra GSK...Desværre Tommy du må på den igen, endnu engang var JYDEN den hurtigste....

Men så kan du hilse Henrik Nielsen og sige hans Squatrekord er i STOR fare :4thumbup:

Den rekord skal gå til københavneren inden længe :devil:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share