Proetin UDEN smag...


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Kreasvin - hehe har selv oplevet det samme selv om jeg har prøvet en del mærker. Nu her synes jeg også at flere protein mærker smager rigtigt godt med tilsat smag, så det er nu ikke nogle uden smag jeg tilstræber. Selv getbig som sælger nogle af dem skriver i produktbeskrivelserne at de ikke smager godt, så noget må der jo være om snakken :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg nægter at tro på de kan sælge en ordentlig whey kvalitet til denne pris. Kvalitets whey er en dyr affære at fremstille hvis det skal bevare alle sine positive egenskaber og være til at blande op. ;) Dette lyder lidt for godt til at være sandt.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så svært at tro på. Det er jo uden smags- og farvestoffer ikke i bøtter eller noget som helst. Jeg vil næsten vædde på at det er samme kvalitet som alle andre WPC whey's som man kan købe. Jeg tror getbig giver mindre for deres whey i indkøb, der kommer så bare lidt ekstra omkostninger til smag, bøtter, reklame etc.

Link to comment
Share on other sites

jeg er fuldstændig enig med ff. hvis det koster 60-66 kr kg så er det virkelig for godt til at være sandt.

Jeg kan heller ik se logikken i at dsmagen skalvære neutral. det vil altid smage af noget(højst sandsynligt noget dårligt)

Hvis du spørge mig vil jeg (som i nok allerede ved :D ) anbefale whey 80 (choko el jordbær) fra gymgrossisten jeg tror jeg er forelkset i det produkt :)

Det er seriøst det bedste til den pris jeg har prøvet. ellers er der protec som ligeledes skulle være godt må dog indrømme jeg ik selv har prøvet det

ronnie99:

jeg synes du virker lidt forvirret ved du egentlig hvad det er du vil have

Link to comment
Share on other sites

well da jeg var til FIBO-messe købte jeg 5 kg nutrisport whey til 50 € (ca 375 kr eller under 80 kr pr kg). Prisen var sat ned da det bare var noget de skulle af med, men jeg tvivler på at de tabte penge på det.

Desuden havde jeg tænkt mig at bruge det "smagsløse" til at blande i mit prolab proteinpulver for at spare lidt penge...er en fattig studerende på SU, og til fx at bage proteinpandekager med. Ikke til at erstatte mit nuværende pulver.

Link to comment
Share on other sites

jeg synes du virker lidt forvirret ved du egentlig hvad det er du vil have

Forvirret...!!!!!! :w00t:

Overhovedet ikke, jeg søger simpelthen bare erfaringer i stedet for at skulle bruge bunker af penge på Protein produkter der smager ad H...... til!

Har efterhånden mere end 5 forskellige proteinbøtter stående, som ALLE smager AD H...... TIL!!!!!!!!!

Så NEJ!!! Jeg er IKKE forvirret....... Jeg ønsker bare og finde protein-produktet, som bare sparker røv mht. smag.

Link to comment
Share on other sites

Min kammerat har købt noget whey protein til nogenlunde samme pris som ved Wheyconsortium. Det var neutralt smagende ultrafiltreret valleprotein.

Det smager ikke supergodt, men hvis man blander noget light saftevand i bliver det helt godt faktisk.

Til 60kr/kg kan jeg ikke se at der skulle være noget at klage over. Ultrafiltreret vil sige at det ikke er varmepåvirket og derfor ikke denatureret.

Der er ca 6% fedt i det, hvilket heller ikke er voldsomt, selvom det er noget højere end de gængse produkter til 170kr/kg.

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Jeg blander normalt mit pulver (vaniliesmag) op i cacaomælk og hader den syntetiske smag det giver dette udemærkede produkt. Hvis jeg nu i stedet bruger Danlabs Superior Whey Isolate i i stedet, vil det så smage så dårligt som i beskriver her?

Er der nogen, som har (smags)erfaringer med "Superior Whey Isolate"?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share