Krav til afvikling af stævner under DSF


Charlie T
 Share

Recommended Posts

Her lidt diskussionsstof....

Dagen efter deltagelse i SM 3-kamp Roskilde, føler jeg der er ting jeg synes vi i dette forum skulle diskutere?

Helt sikkert så Roskilde gjort et ihærdigt forsøg på at få afviklet årets 3-kamp. MEN jeg synes bestemt ikke det var godt nok!

Positivt: gode opvarmningsfaciliteter

nyt ER stativ til konkurrencen

gode muligheder for publikum for at følge med

mulighed for at købe noget at spise og drikke

Negativt: spottere(det var absolut ikke godt nok)

det bør være et krav til arrangører at spotterne ved hvordan de skal agere når de spotter, og hvornår der skal løftes, og hvad udløft betyder osv. Det er heller ikke rimeligt at publikum skal fortælle hvornår der skal være 2 ekstra spottere på podiet! Jeg kan heller ikke forstå dommerne ikke gør opmærksom på dette når vægten kommer højt op.

Speakningen var så dårlig rent teknisk at det var umuligt at følge med for løfterne, for slet ikke at tænke på de interessede publikum.!

Stemningen: ja det kan naturligvis aldrig blive et krav at der skal være stemning(havde været ønskeligt, men ikke muligt)Men ingen musik - det har vi jo desværre set før.

MEN hvis ikke Hvidovre lejren som sædvanligt havde haft deres trofaste supportere med, og deres løftere forstår hvad det betyder at der er stemning - JA så tør jeg ikke tænke på hvordan stævnet ville have forløbet. Det mindede meget om begravelsesstemning! OK jeg ved godt det ikke alt sammen var lige sjovt og medlevende at se på - MEN alligevel?

Jeg synes det er betænkeligt at tænke på hvilket krav og regler vi er underlagt i vores idræt, rent udstyrsmæssig og teknisk, og at der så ikke er de samme krav omkring stævneafvikling

HALLO venner lad os få en dialog omkring dette?

Tommy Knudsen

http://styrke.net/forum/viewtopic.php?t=295

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share