"Multirack" søges


Guest
 Share

Recommended Posts

Jeg søger efter nyt udstyr til en træningshule.

I dette tilfælde søger jeg efter et slags boxrack hvor det er muligt at sætte en reverse band opstilling op. Racket skulle gerne bruges til alt lige fra rackpulls til bænkpres til squat til floor presses osv...

Hvor henne kan man købe sådan et monstrum? Det må meget gerne være af ypperste kvalitet, da det alligevel er klubben der skal betale. :smile:

David

EDIT: Hvor i landet køber man kæder og bands?

Edited by anonymiseret-bruger
Link to comment
Share on other sites

Vi købte vores powerrack hos www.er-equipment.dk hvor vi gav små 10.000 for det, og det er skam rigtig god kvalitet. Han kan vidst også special lave det hvis i har underlige ønsker så tag en snak med ham.

Tak for hurtig repsons.

Jeg var sjovt nok netop inde og kigge på www.er-equipment.dk, før jeg oprettede en tråd herinde.. :smile: Kan stadig ikke finde noget information omkring det jeg søger, men jeg prøver lige at ligge en mail til ham. Så kan han vel give mig en pris.

David

Link to comment
Share on other sites

Det vi har fået er jo sådan en standard ramme. Der er dog et par detaljer som du lige skal snakke med ham om. Vores rack var uden ramme i bunden, så den skulle boltes fast i noget i jorden. Det vil naturligvis være bedst at gøre under alle omstændigheder, men hvis du har en ramme i bunden så kan du nok nøjes med at bolte den fast med nogle beslag i toppen. Beslag til toppen af racket så man kan fæstne det i en væg fulgte desværre ikke med. Fordelen når man ikke har en ramme i bunden af racket er at du så tilgengæld har lettere ved at løfte sumo. Men tag en snak med Erik om hvordan i helt præcis har tænkt jer det skulle se ud og hvordan i har tænkt jer at sætte det op.

Link to comment
Share on other sites

Det vi har fået er jo sådan en standard ramme. Der er dog et par detaljer som du lige skal snakke med ham om. Vores rack var uden ramme i bunden, så den skulle boltes fast i noget i jorden. Det vil naturligvis være bedst at gøre under alle omstændigheder, men hvis du har en ramme i bunden så kan du nok nøjes med at bolte den fast med nogle beslag i toppen. Beslag til toppen af racket så man kan fæstne det i en væg fulgte desværre ikke med. Fordelen når man ikke har en ramme i bunden af racket er at du så tilgengæld har lettere ved at løfte sumo. Men tag en snak med Erik om hvordan i helt præcis har tænkt jer det skulle se ud og hvordan i har tænkt jer at sætte det op.

Mange tak for info og gode råde.. det vil jeg lade gå videre til er-equipment.dk :smile:

David

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share