"Toning"


Nicky Cruz
 Share

Recommended Posts

Hej MOL!

YES! Jeg har ENDELIG fået min søster til at gå med mig i motionscenter. Mit spørgsmål er bare (noget hun spørg om hele tiden, så jeg bliver jo lidt i tvivl..), hvis man skal "stramme op"(få markeringer), hvad hedder træningen så? Skal hun fokusere på hård træning, få gentagelser (8-15), eller lav belastning og mange gentagelser (15+)? Hun har meget lav fedt%.

HURTIGT svar ville være behjælpeligt, da vi går om 20 minutter! :smile:

Tak

-Nicky Cruz

Edited by Nicky Cruz
Link to comment
Share on other sites

Start med en 15 gentagelser i en uge eller to og øg så progressivt belastningen over ugerne.

Toning er bare muskelvækst samt reducering af fedtprocenten.

Takker, det vil jeg fortælle hende! :wink:

Men jeg troede ikke man kunne få muskelvækst samtidig med at man taber sig(reducering af fedt%)? Eller måske misforstår jeg noget?

-Nicky Cruz

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL!

YES! Jeg har ENDELIG fået min søster til at gå med mig i motionscenter. Mit spørgsmål er bare (noget hun spørg om hele tiden, så jeg bliver jo lidt i tvivl..), hvis man skal "stramme op"(få markeringer), hvad hedder træningen så? Skal hun fokusere på hård træning, få gentagelser (8-15), eller lav belastning og mange gentagelser (15+)? Hun har meget lav fedt%.

HURTIGT svar ville være behjælpeligt, da vi går om 20 minutter! :smile:

Tak

-Nicky Cruz

Måske denne artikel kunne hjælpe dig på vej:

http://www.motion-online.dk/styrketraening...nders_muskler?/

Jeg vil ikke mene at der er grund til at hun skal træne anderledes end du selv ville gøre.

Og nej, muskelvækst og fedtreduktion på én og samme tid er som hovedregel ikke muligt, da det første kræver kalorieoverskud og det andet kalorieunderskud.

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share