Træning og vægttab


iloveworkout
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er kvinde, 27 år og vejer ikke alt for meget. Men jeg vil gerne lige tabe omkring 7 kg for at komme ned på normal vægt.

Jeg træner næsten hver dag. Nogle dage blot en time andre dage halvanden til to, fordelt mellem enten en times steppuls, step, hipuls el. lign. spinning II og III suppleret enten med to hold efter hinanden eller tyve min. løb.

Det jeg gerne vil høre, er om dette lyder af noget i jeres ører? Eller om jeg burde træne mere? Jeg vil samtidig også gerne spørge, hvilken af ovenstående træning eller kombinationer jeg vil tabe mig mest af. Skal jeg eks. tage to spinning timer efter hinanden eller er det ligeså godt med hi puls og lidt løb?

(jeg dyrker også pilates et par gange om ugen, i håb om at få en vetrænet, flad mave!)

(hvis dette ska bruges, spiser jeg spiser omkring 1200 - 1800 kcal dagligt)

Håber nogle af jer har forstand på træning osv.

Jeg ser frem til et svar.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg er kvinde, 27 år og vejer ikke alt for meget. Men jeg vil gerne lige tabe omkring 7 kg for at komme ned på normal vægt.

Jeg træner næsten hver dag. Nogle dage blot en time andre dage halvanden til to, fordelt mellem enten en times steppuls, step, hipuls el. lign. spinning II og III suppleret enten med to hold efter hinanden eller tyve min. løb.

Det jeg gerne vil høre, er om dette lyder af noget i jeres ører? Eller om jeg burde træne mere? Jeg vil samtidig også gerne spørge, hvilken af ovenstående træning eller kombinationer jeg vil tabe mig mest af. Skal jeg eks. tage to spinning timer efter hinanden eller er det ligeså godt med hi puls og lidt løb?

(jeg dyrker også pilates et par gange om ugen, i håb om at få en vetrænet, flad mave!)

(hvis dette ska bruges, spiser jeg spiser omkring 1200 - 1800 kcal dagligt)

Håber nogle af jer har forstand på træning osv.

Jeg ser frem til et svar.

umiddelbart er det jo svært at sige... men med dit kalorie indtag og træningsmængde vil du tabe dig... Om det er det ene eller det andet du forbrænder... forskellen er ikke så stor så det vigtigste er at du laver noget du synes er sjovt og kan blive ved med... derudover er det vigtigt at komme højt op i puls og give sig fuldt ud.. jeg træner selv lidt som du... du kan godt træne hver dag og umiddelbart lyder dit program meget fornuftigt... men husk nogle hviledage engang i mellem, det er vigtigt at kroppen får lov til at slappe af...

men bare bliv ved så skal det nok komme :superman:

miss female

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share