Tour de instruktør


BuildingMe
 Share

Recommended Posts

Kære alle jer der har skrevet i denne tråd med råd og tips til, hvilke instruktører jeg skulle prøve af ...

Så skete det ... jeg blev færdig på instruktørskolen, fik job i Fitnessdk Sydhavnen og har idag kørt mine første to rigtige timer, en basis og en øvet! Og tro mig når jeg siger det, jeres hjælp har virkelig været stor. Jeg fik set og lært en hel masse af de instruktører I har anbefalet. Så mange mange mange tak for jeres uvurderlige hjælp!

Når jeg ovenover skriver "rigtige timer" så er det fordi, Sydhavnen åbnede igår (lørdag) og jeg faktisk fik noget af en ilddåb, da jeg i sidste øjeblik, blev kaldt ind til at åbne et 2 timers 80'er event, som blev afholdt i forbindelse med at der var åbent hus.

Skulle I føle trang til at tjekke mig ud, og se om jeg virkeligt også har evnet at få noget konstruktivt ud af at lure på stjernerne, så er I altid mere end velkomne ... men vær blid ved mig ... jeg er trods alt rookie ; )

Jeg kører onsdage kl. 6:30 og søndage kl. 10 og 11 i det overlækre spritnye Fitnessdk Sydhavnen.

Endnu en gang stor tak!

BuildingMe - aka Houston

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nød til at nævne et af mine store forbilleder Kristian Rønne, som af og til kører timer i Fitnessdk Ro´s Torv, og så skal vi heller ikke se bort fra Ronnie Larsen som underviser i Equinox i Valby.

Ronnie kører nogle fantastisk, gode og rigtig hårde timer, som har masser af energi, entusiasme over sig. Hans musik er præget af masser af energi og man lægger sig i selen under hans timer. Han er typen man synes om, hvis man er meget erfaren spinner, der har behov for at arbejde helt til grænsen og godt kan lige at blive udfordret. Hvis man er relativ uerfaren spinner vil man sandsynligvis finde hans timer for intense og for hårde pga. det høje energiniveau. Jeg elsker hans timer og føler mig blæst godt igennem når det "hele er overstået" :smile:

Katja Esbjørn (også fra Equinox i Valby, tidl. HardWork Valby + Nørrebro) har udviklet sig til en af de mest komplette spinninginstruktører jeg har oplevet. Hun kører også særdeles intensive intervaller, med masser af udstråling og en god variation. Er rigtig god til at motivere på cyklen kører selv med hele vejen, hvilket jeg sætter stor pris på. Hendes musikvalg er godt varieret og et af hendes absolutte forcer er at hendes bundniveau er ekstremt højt. Du oplever derfor aldrig Katja køre en decideret dårlig time - kort sagt en professionel oplevelse. Katja er også rigtig skrap til event-, tema-spinning.

Mine kommentarer skal ses i lyset af at jeg har kørt med 9 ud af 10 nævnte instruktører nævnt i denne tråd i mere end 8 centre i Københavnsområdet.

Edited by TimeSet
Link to comment
Share on other sites

Ronnie kører nogle fantastisk, gode og rigtig hårde timer, som har masser af energi, entusiasme over sig. Hans musik er præget af masser af energi og man lægger sig i selen under hans timer. Han er typen man synes om, hvis man er meget erfaren spinner, der har behov for at arbejde helt til grænsen og godt kan lige at blive udfordret. Hvis man er relativ uerfaren spinner vil man sandsynligvis finde hans timer for intense og for hårde pga. det høje energiniveau. Jeg elsker hans timer og føler mig blæst godt igennem når det "hele er overstået" :smile:
Edited by henrik b
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share