Fullbody program


TheCzech
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er 16 år, 182cm høj, vejer ca. 75 kg. Jeg har trænet on-off i 2 år, dog hovedsageligt off. Jeg træner for tiden hovedsageligt for at øge min muskelmasse, men styrke er også mere end velkomment.

Mit program:

Mandag:

Dødløft - 5 * 5

Dødløft holds - 3 * 15secs.

DB incline press - 3-5 * 5 - 8

Dips - 3 - 5 * 5 - 8

Military press - 5 * 5

Pullups - 10 * 3 (for at øge styrken indtil jeg bliver stærkere i den øvelse)

Yates Row - 5 * 5

Hyperextended crunch - 4 * 8

Onsdag + Fredag:

Squat - 5 * 5 - 10

DB incline press - 3-5 * 5 - 8

Dips - 3 - 5 * 5 - 8

Military press - 5 * 5

Pullups - 10 * 3 (for at øge styrken indtil jeg bliver stærkere i den øvelse)

Yates Row - 5 * 5

Hyperextended crunch - 4 * 8

Har overvejet at tilsætte DB Rows og cable crunch til programmet, men mener i det vil gøre det bedre, eller vil det være unødvendigt ?

Link to comment
Share on other sites

Hey TheCzech!

Dit program ser meget fint ud. Personlig vil jeg smide Dødløft ind Onsdag og Squat Mandag og Fredag.

Når du har Yates Row, så er det ikke nødvendig med DB Row i fullbody.

Endnu en maveøvelser er op til dig. I fullbody med alle de basisøvelser burde en være nok :smile:

Edited by Blitz
Link to comment
Share on other sites

Hey TheCzech!

Dit program ser meget fint ud. Personlig vil jeg smide Dødløft ind Onsdag og Squat Mandag og Fredag.

Når du har Yates Row, så er det ikke nødvendig med DB Row i fullbody.

Endnu en maveøvelser er op til dig. I fullbody med alle de basisøvelser burde en være nok :smile:

Mange tak for svaret.

Grunden til at Dødløft ligger mandag, er at jeg så kan tillade mig at brænde benene godt og grundigt af fredag, da der jo er 5 dage til de skal trænes igen. Jeg ved godt, det formentligt ikke er optimalt for muskel hypertrofi, men derimod er det rigtigt sjovt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svaret.

Grunden til at Dødløft ligger mandag, er at jeg så kan tillade mig at brænde benene godt og grundigt af fredag, da der jo er 5 dage til de skal trænes igen. Jeg ved godt, det formentligt ikke er optimalt for muskel hypertrofi, men derimod er det rigtigt sjovt :4thumbup:

Hvis du ligger squat mandag og fredag har du jo alligevel 3 og 4 dage til næste afbrænding? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share