Magnesium klodser


Guest
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige modtaget 2 kasser magnesiumblokke, med posten.

Der følger ingen brugsanvisning med, så jeg ville lige høre hvordan jeg bruger det og selvfølgelig på en så økonomisk måde, som muligt.

Mange tak :smile:

David

Link to comment
Share on other sites

Du har simpelthen købt magnesium uden at vide hvad du skal bruge det til?! :laugh:

Selvfølgelig ved jeg hvad jeg skal bruge magnesiumblokkene til, smarte. :shades:

:4thumbup:

Du kører sådan set bare en passende mængde på håndfladerne - not rocket science :wink:

Hvor har du købt dem henne?

Okay, så jeg bruger blokkene ligesom en håndsæbe?

Blokkene er købt hos Inzer. Dette ville jeg ikke skrive i første omgang da jeg troede det var imod boardets regler. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay, så jeg bruger blokkene ligesom en håndsæbe?

Blokkene er købt hos Inzer. Dette ville jeg ikke skrive i første omgang da jeg troede det var imod boardets regler. :smile:

Ja, det kan man godt sige.

hvor mange klodser er der i sådan en pakke?

Reglerne angående den slags er altså ikke svære :wink:

7. Det er ikke tilladt at reklamere for firmaer eller produkter man selv har økonomisk interesse i.

8. Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Ved sidstnævnte er der selvfølgelig den krølle, at det kan accepteres at omtale forhandlere der også sælger kosttilskud, hvis det er ikke-kosttilskud snakken går på. Det er en vurderingssag.

Link to comment
Share on other sites

Pakken består af otte blokke fordelt ud på 400 gram. Jan sagde at en pakke ca. ville holde et halvt års tid - selvfølgelig afhængigt af brugsmængden.

Så skal du satme frådse med det. Man ved dog aldrig med de styrkeløftere. Jeg kunne forestille mig at de knapt så stærke i klubben bliver tvunget til at spise en klods til julefrokosten.

Link to comment
Share on other sites

Så skal du satme frådse med det. Man ved dog aldrig med de styrkeløftere. Jeg kunne forestille mig at de knapt så stærke i klubben bliver tvunget til at spise en klods til julefrokosten.

:laugh:

Hvis jeg så estimerer levetiden på klodserne til to måneder, burde der vel være mere end rigeligt.

Link to comment
Share on other sites

bare fyld godt på, så der er et lille lag, dog ikke sådan at det er for meget, for så skrider stangen da laget er for tykt, det skal være sådan at du kan se huden gennem magnesiumet men så heller ikke mere (alle riller og konturer er fyldt).. Sådan plejer jeg at gøre det.. bare du passer på med for meget, for så sviner det for det første for meget men også at det kan skride istedet..

Link to comment
Share on other sites

bare fyld godt på, så der er et lille lag, dog ikke sådan at det er for meget, for så skrider stangen da laget er for tykt, det skal være sådan at du kan se huden gennem magnesiumet men så heller ikke mere (alle riller og konturer er fyldt).. Sådan plejer jeg at gøre det.. bare du passer på med for meget, for så sviner det for det første for meget men også at det kan skride istedet..

Tak for det gode råd, Mikkel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Udover at give et bedre greb giver det også en super visuel effekt før et løft. Jeg påfører et ordenligt lag på lapperne før tunge løft, klapper hårdt et par gange, hvilket bevirker at jeg står i en stor hvid sky af magnesium lige før jeg skal til stangen... :laugh::devil: Det er jo i sig selv fedt.... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Udover at give et bedre greb giver det også en super visuel effekt før et løft. Jeg påfører et ordenligt lag på lapperne før tunge løft, klapper hårdt et par gange, hvilket bevirker at jeg står i en stor hvid sky af magnesium lige før jeg skal til stangen... :laugh::devil: Det er jo i sig selv fedt.... :tongue:

Rommel

tror du har suget lidt for meget magnesium igennem tiderne :tongue:

jeg har også købt mine samme sted og de holder godt nok også mere end et halvt år

Link to comment
Share on other sites

tror du har suget lidt for meget magnesium igennem tiderne :tongue:

jeg har også købt mine samme sted og de holder godt nok også mere end et halvt år

Rommel bliver pensioneret som 45-årig pga. magnesiumlunger :laugh:

Nu ved vi jo ikke om David vil tage bad i det eller suge det ned i lungerne fordi det giver fede visuelle effekter. Måske sådan en pakke kun holder 3 måneder for ham. Det er garanteret indkøbt til en julefroskost i klubben :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share