CDK DIÆT


Exxxon
 Share

Recommended Posts

Ja okay, det med at leve normalt det er jo så rigtig nok forskellig da nogen æder chips og slik og grillmad dagen lang for så at smide sig på sofaen med 1 liter cola, hvis vi skal sætte det sådan op, men nu tror jeg godt du ved hvad jeg mener når jeg skrev det på den måde .

Jeg ved at der bliver kørt fordrag om denne kur og at de skal leve på den men at de så også må få kulhydrater efter et stykke tid , jeg kan bare ikke se logikken idet når I siger at man ikke må få kulhydrater sammen med .

Nu skriver du så at den skal bruges til at vægttab? er det så sundt for kroppen at skulle omstille sig igen ....og igen og igen ...

Og hvad sker der når du spiser "normalt" igen (ved godt jeg skal passe på at bruge ordet normalt over for dig)

;)

Tager du så på ligesom ved andre kure??

Link to comment
Share on other sites

LM> det er jo ikke en yo-yo diæt hvis det er det du mener. Det er klart at man vil tage på hvis man spiser mere end hvad man forbrænder, men det gælder upåagtet af den diæt man er/har været på. Såfremt man ikke mister en masse muskelmasse, er en ketogendiæt ikke "farligere" end andre diæter.

Kroppen kan sagtens holde til at omskifte sig. Det er det den er "designet" til. Mennesket er istand til at leve af en masse forskellige fødevarer, og går ikke "i stykker" ved at man ændrer på disse.

Logikken i at man ikke må få kulhydrater under selve diætfasen er jo heller ikke korrekt. Man får i perioder nogle højkulhydratsdage og spiser så ellers nulkulhydrat. Men det er da rigtigt at man, hvis det skal være et livsstilsprojekt er nødt til at få noget kulhydrat hver dag, for at holde sig mentalt rask. I det tilfælde går jeg ud fra at man spiser mindre fedt end man ellers ville gøre, for at undgå at tage på.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg tror L.M (Og mange andre mennesker) har svært ved at forstå er at bodybuildere ikke bare kan spise normalt og så går det nok. Det gælder om at spise det rigtige og ha' et kcal overskud så man bygger muskler. Der ryger bare (næsten) altid lidt fedt på kroppen i "bulk" perioden.

Det ekstra fedt skal væk i en fart, og med mindst mulig bekostning af muskler. Derfor kører man den slags diæter.

Jeg tvivler på at "normale" mennesker ville få noget ud af denne her kur i længden, men den er også "designet" til bodybuildere. For "normalle" mennesker vil det bare være endnu en yo-yo kur hvor de taber sig hurtigt, vender tilbage til deres gamle vaner og tager på igen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share