Fitnessdk Doping?


Hejder
 Share

Recommended Posts

Har set at der står i alle deres centre (hvertfald i storkøbenhavns området) at her bliver der testet for doping.

Men har aldrig set eller hørt at der bliver testet. Havde håbet efter at Parken købte det at der ville ske lidt på det område, da jeg synes at der kommer flere og flere bebumsede unge steroide fyre i deres centre :mad: Hvertfald der jeg træner, nok også det værste sted. Så kan I nok selv regne ud hvor det er henne!! :superman:

Så håber da de begynder på det. Så de kan se hvor alvorligt eller mindre alvorligt det står til. Jeg vil ds gerne være den første der melder mig. Og gerne aflevere en prøve inden og efter træning!!!

Har I her på motiononline hørt noget??

Håber I vil diskutere dette emne, da det er yderst relevant :smile:

Link to comment
Share on other sites

Endnu værre tre steder :laugh:

Måske skulle du tale med ledelse det pågældende sted istedet for at starte en debat på MOL :smile:

Kan ikke se hvor meget dopingtest i sig selv kan gøre. Mentalitetsændring og klart signal omkring at doping ikke tolereres er det vigtigeste. ADD er en del af det signal men kun en del af det :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en bebumset fyr, som har taget omkring 16% på i kropsvægt i løbet af kort tid.

Har aldrig taget noget med forbindelse doping.

Deres fremfærd skyldes massehysteri, ikke mindst fra mediernes side. Ikke andet.

P.S. Hvis der er folk, der er yngre end dig, der kan løfte tungere end dig, så betyder det ikke at de er dopede :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er det i princippet ikke ligemeget om de krudter? Du kan jo være ligeglad sålænge de passer sig selv og ikke ødelægger din eller andres træning.

Lige meget om de krudter :crazy: Sikken en indstilling :mad::mad: hvem skal betale de skader de påføre deres krop ? syntes ihvertfald ikke at vores skattepenge skal går til at betale for at de latterlige krudtugler har et så lille selvværd at de må indtage stoffer for at træne :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Lige meget om de krudter :crazy: Sikken en indstilling :mad::mad: hvem skal betale de skader de påføre deres krop ? syntes ihvertfald ikke at vores skattepenge skal går til at betale for at de latterlige krudtugler har et så lille selvværd at de må indtage stoffer for at træne :unhappy:

Dejavu

Den debat har vi vist taget før, hva'? :smile:

På det generelle plan kan man naturligvis være imod steroider pga de problemer/udgifter det potentielt giver samfundet, men nede på det personlige plan kan det være fuldstændig ligegyldigt for hejders trænings om så og så mange i "hans" center krudter?

Link to comment
Share on other sites

Lige meget om de krudter :crazy: Sikken en indstilling :mad::mad: hvem skal betale de skader de påføre deres krop ? syntes ihvertfald ikke at vores skattepenge skal går til at betale for at de latterlige krudtugler har et så lille selvværd at de må indtage stoffer for at træne :unhappy:

Nu ved jeg godt det her har været diskuteret tusinde gange før men argumentet er latterligt, idet rygning og indtagelse af alkohol nok kan relateres til langt flere sundhedsomkostninger end et kontrolleret steroid (mis)brug.

Link to comment
Share on other sites

ja ... emnet har været oppe og vende før :cool: .... og "svaret" var at centerne ikke synes at ADD's produkt er godt nok ... derfor vil de styre tingerne selv ... og fx smide folk ud på mistanke alene ... :w00t:

fx i Odense er der kun 3 centre som er tilknyttet ADD ... :dry:

http://doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=1345

Problemet er også at anti doping dk er dyre for mange centre... (i hvertfald de små som ikke er kæder)

Link to comment
Share on other sites

ja ... emnet har været oppe og vende før :cool: .... og "svaret" var at centerne ikke synes at ADD's produkt er godt nok ... derfor vil de styre tingerne selv ... og fx smide folk ud på mistanke alene ... :w00t:

fx i Odense er der kun 3 centre som er tilknyttet ADD ... :dry:

http://doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=1345

1) Nu er det jo ikke ligefrem gratis for et center, at være medlem af ordningen.

2) Det kan jo også tænkes, at ejeren af centeret er ligeglad med om medlemerne eventuelt prikker sig i måsen med en kanyle i ny og næ, så længe de er gode betalende kunder.

Link to comment
Share on other sites

ADD var forbi Fitness dk her i Svendborg hvor jeg træner. Vi var 2 der blev udtaget til doping kontrol. Ren og skær stikprøve kontrol. Jeg blev taget pga min størrelse (håber jeg da :laugh: ) og den anden fordi han havde tatoveringer og lignede "typen" - virkelig professionelt :nonono: Men det virker som komplet spild at penge at sende 2 ADD medarbejdere til Svendborg for at teste i et center hvor der kun træner motionister der knap ved hvad proteinpulver er.

PS. Min prøve var negativ bare for en god ordens skyld :smile:

Link to comment
Share on other sites

>>Krea. hvem skulle de ellers teste? En uden tatoveringer der er lille?

Jeg talte med en af gutterne der rejser rundt og tester. Han virkede ganske bevidst omkring hvem han testede og ganske fornuftig med sine valg af test personer.

Men det er jo gætværk. Han fortalte også om at han var kommet til steder hvor han var gået igen, fordi han ikke mente de skulle bruge peng epå at teste midaldrende husmødre :laugh:

Btw: hvorfor krudter du den ikke? Er du ikke seriøs med dine resultater? :tongue:

ADD skulle IMO have deres basisydelse. Tilfældig testing som motionscenter ejeren ikke kan påvirke. Derudover skulle de sælge tillægsydelser, så man kunne få testet specifikke personer som centerejer/forening.

Det kunne gøre testingen mere effektiv.

Det ville også skabe problemer. Men der skal aggressive midler til hvis dopingen skal til livs.

Hvis folk vil krudte den skal de have lov til det, men ikke steder hvor ejeren/foreningen ikke accepterer det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis folk vil krudte den skal de have lov til det, men ikke steder hvor ejeren/foreningen ikke accepterer det.

Bad attitude. Hvad om de kunne få lov til at krudte den lige så tosset de vil på den betingelse

at de tegner en sygeforsikring (extra).

Hvis de så bliver syge betaler forsikringen.

Derimod hvis de ingen forsikring har, må de betale ved kasse 1. Hvis de ingen penge har ...... :devil: ............. too bad. FORDELEN er så at de ikke kan formere sig .

De har ikke betalt skat og moms af deres krudt. Derfor er det vel rimeligt at de selv betaler.

:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogle der har en ide om, hvad sådan en prøve ville koste for et privat center? Og hvor høre add til. Man rejser vel ikke fra København til nordjylland med 3 - 4 mand,dame for at teste mig som motionist?

... de priser jeg fik fra ADD er :

12.000,- pr år hvor de kommer 2 gange og tager 2 prøver

:cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share