Mangler en god artikel om wsb systemet


søren
 Share

Recommended Posts

Har søgt på mol men det gav ikke rigtigt noget resultat. Google giver en masse men syntes altid at de artikler jeg finder beskriver et wsb program istedet for principperne bag.

Er der ikke en der kan smide et link til en god artikel, som forklarer de grundlæggende principper bag wsb programmerne..?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

WSB er jo ikke et program men en træningsfilosofi (men det ved du jo), så det hjælper at læse meget om det for at få en go forståelse af det. Med al respekt for TJ så er man ikke klædt på til WSB efter at ha læst hans arikkel om det på getbig.

Link to comment
Share on other sites

WSB er jo ikke et program men en træningsfilosofi (men det ved du jo), så det hjælper at læse meget om det for at få en go forståelse af det. Med al respekt for TJ så er man ikke klædt på til WSB efter at ha læst hans arikkel om det på getbig.

Og når man så har været alle artiklerne igennem på elitefts.com, westside-barbell.com og T-mag et par gange kan WSB-dvderne med Louie, samt de to Exercise Index-dvder fra elitefts varmt anbefales. De to Exercise Index-dvder burde enhver der træner med vægte tvinges til at se.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har flækket en - IMO - lidt mere læsevenlig udgave af The Eight Keys sammen: http://dsr.kvl.dk/~tjr/theeightkeys.pdf

Jeg bliver ihvertfald hurtigt ør af at læse gul verdana på sort baggrund :blink:

Kanont link. Læste lige det hele igennem, sku hårdt at koncentrere sig om det hele så læser nok lige de sidste 40-50 sider igen i morgen :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share