Bedst for en studerende?


Nummi
 Share

Recommended Posts

Hej!

Hvilket program vil i anbefale for en studerende som mig, der har tid til ca. 3-4 træningspas/uge af ca. 1 times varighed?

Go jul :nissecool:

Jeg kan godt se du har fået en del svar, men jeg synes da ikke man kan svare på det, når du ikke fortæller, hvad du vil med din træning...

Hvis du er fint tilfreds med de svar du har fået er det da fint nok, men ellers var det måske en idé at komme med nogle mål for din træning?

:xmas: Camilla

Link to comment
Share on other sites

:santa2: Men hvis det er hjemmelavet er det jo ik sikkert det skaber hypertrofi :4flex:

Er man effektiv vil alle programmer kunne give resultater,men dog er der forskel resultatet af muskelvolumen. Og husk at kosten jo er relativ vigtig for muskelopbygning :4mewantfood:

God træning til dig!

Link to comment
Share on other sites

:santa2: Men hvis det er hjemmelavet er det jo ik sikkert det skaber hypertrofi :4flex:

Er man effektiv vil alle programmer kunne give resultater,men dog er der forskel resultatet af muskelvolumen. Og husk at kosten jo er relativ vigtig for muskelopbygning :4mewantfood:

God træning til dig!

Det er en mild underdrivelse, at kalde kosten for relativ vigtig i forhold til muskelopbygning..

Link to comment
Share on other sites

Men tilbage til spørgsmålet, for synes ikke rigtig, der er kommet noget.

Hvad vil være bedst at køre:

HST?

Kort fullbody med progression i/eller uden?

2 split, så man kan banke de små muskelgrupepr lidt også?

Det første faste program jeg kørte var hst, og det var super dengang. Så det kan du sagtens starte på. Og det kan du tilpasse som du vil..

Link to comment
Share on other sites

Emil, Jeg synes du skal igang med noget TUNGT basis træning :devil: , Jeg ved jo du har kørt HST før men for at være ærlig så sløser du med det 1-2 sæt i de store basis øvelser pr. træning?, :nissetunge: Jeg ville også sige fullbody 5*5 i de store evt 3*8 i isolationsøvelser også skal du fanme til at æde noget mad! :4mewantfood:

af øvelser ville jeg også vælge

fx.

Dødløft

Squat

Chins

Rows

Bænk (evt Incline)

Milipress

Dips

jeg er så lidt i tvivl om du også skal have CG benchpress i eller måske istedet have french press i.

+ evt lidt DB, BB eller Hammer curls til Gunz'ne

Også smide noget progression efter det. fx 8 ugers cyklus også starte på 65% også stige 5% pr uge også i uge 8 ende på 105% evt.

Mit forslag :wink: der er sikkert plads til en del forbedringer.

Edited by Mini-Capz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share